Baufish Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kan noen fortelle meg om takvinga til mk1 stv passer til mk2 stv? Bakfra ser de to bila ganske like ut. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kan noen fortelle meg om takvinga til mk1 stv passer til mk2 stv? Bakfra ser de to bila ganske like ut. Mk1 og mk2 stv er helt like bak, så den passer ja. Men hvorfor mk1 spoiler på en mk2, når mk2 spoileren er mye finere en mk1 spoileren... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har nemlig sett et par mondeoer som skal skrotes eller selges som delebil, og da hadde det nok kosta en slikk og ingenting å sette den på min. Men hvor har du sett 2`er vinga? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Mk2 spoiler Mk1 spoiler Som du ser på bildene så er mk2 spoilern litt mindre og henger ikke så mye nedover som mk1. Den er rett og mye penere.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 På mk2 har bremselys i bakruten. Derfor er spoileren vinklet litt opp. Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg