Malfred Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 tidligere tråd om denne motoren var at den startet men bare gikk ei lita stund å så stoppet og så måtte vi tørke pluggene osv... dette fant vi problemet med! det var den BILTEMA COIL dritten som ødela alt! men nå starter den og slikt! MEN enda så går den unormalt og kutter på 3000 3500rpm og har litt lett for å bli sur når vi har stoppet den og skal starte den igjen... så HJELP, noen som har noen aning? igår fant vi ut at den forje blokka hadde plass til en sensor som satt bak på førersiden... den blokka vi har nå som også er en B230et, den har ikke plass til denne føleren...angry2 tror dette er en temp føler... pluggen fra ledningsnettet er en liten hvit en med to ledere... hadde vert fint med tips om hva i H vi kan gjøre? Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 igår fant vi ut at den forje blokka hadde plass til en sensor som satt bak på førersiden... den blokka vi har nå som også er en B230et, den har ikke plass til denne føleren...angry2 tror dette er en temp føler... pluggen fra ledningsnettet er en liten hvit en med to ledere... hadde vert fint med tips om hva i H vi kan gjøre? Høres ut som giveren til kaldstartdysa .. Men blir litt i tvil når det ikke er noe plass til den, for det skal det jo være. Bilder av dette hadde kanskje hjulpet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 kaldstartdysa har vel blå kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 kaldstart dysa har vi sjekket, vi har også prøvvd å kjøre en tur med den utkoblet Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Tenkte igrunn på giveren til dysa ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 den givern styrer vell også tenninga og innsprutnings tida på dysene.... Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 okey nå snakker dere litt greskt for meg:P hehe! hvor og hva med denne giveren til dysa? den som det ikke er plass til på blokka mener du? men nøyaktig hva er det denne måler temp på? kjølevannet? Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 vi vet 100% sikker på at den for for mye bensin vertfall... men kan dette være grunnen at den kutter? hvordan kan vi stille ned bensin greiene? Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.