TeeBone Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hei. Jeg og en kamerat driver å skal skifte fjærer på en Vento, og sliter da godt med å få av den 'koppen' som holder fjæra nede. Er det noen som har en lur idé på hvordan man får av den? Bruker muttertrekker på trykkluft, og har prøvd å sette på en wisegrip(?)tang for å prøve å holde igjen selve demperen. Men sitter dønn fast, er ikke rust eller noe, men har prøvd å smøre opp med WD-40 o.l. Noen forslag? På forhånd takk! :) Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg brukte en ringnøkkel, og en umbracopipe. Satt jævlig godt, men kom av etterhvert Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ok. Jeg fikk lånt meg en 7mm umbrakopipe, og brukte 21mm kort pipe som jeg holdte fast med en stor rørtang. Det jeg selvfølgelig gjorde feil, var at jeg brukte lufttrykk muttertrekker, og skrudde feil vei på "umbrakoen", så den ble rund! Så må ny demper til, men det gjorde ikke noe, iom at vi fant ut at demperen hans var død! :p Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg