Space-ace Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 hei. har noen småfeil med mercedensen. -ute temp.måleren fungerer ikke. det er lys i displayet, men er ikke noen siffer.finner ikke noen defekte sikringer.. mulig feil? -bagasjelokk åpneren på nøkkelen/i midtkonsollen fungere ikke. når jeg trykker på knappen i midtkonsollen hører jeg sentrallåsen lage litt vakum lyd(pumpe som går?) men lokket går ikke opp. - før så låste dørene seg når jeg kjørte over 30km/t men det gjør de ikke lenger.husker ikke når de ikke gjorde det lenger, men vil gjerne at de skal låse seg selv.. noe jeg må gjøre for å få de til å låse seg, unntatt å låse manuelt? -kan jeg plugge inn hvilken cd-spiller jeg vil? eller må jeg begynne å kutte og skjøte ledninger da? har lett meg ihjel etter en audio 10 spiller.. (noen som har?) noen som vet hva disse små-feilene kommer av? noe spesielt jeg bør se etter? jeg har også noen asa (17") felger med 225/65/17. men bilen sporer så mye når jeg har de på. har hørt at de er for brede eller noe sånt.(?) må jeg bare lete etter nye felger, eller lar det seg ordne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Cd spiller-Har du sjekket om det eksisterer iso overganger? Dekk/felger-225/65-17 hørtest vannvittig ut, var jo grusomt mye profil da... men 225 dekk er ok å kjøre me det.. det med dørene kan sikkert bos fikse, mest sannsynlig data feil, vet at på andre biler kan man velge dette selv (av/på)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Space-ace Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 obs, skrev feil! det er 225/45/17 dekk. dekka/felgene er splitter nye, fulgte med bilen. tror dere det hjelper å skifte dekk, og beholde felgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Årsak til sporing kan være så mangt.. Hvordan er dekkskuldrene? er de avrundet eller er de veldig skarpe? skarpe dekkskuldre gir mer sporing. Andre årsaker til sporing er: Slitne foringer, kuler og oppheng i forstilling eller feil justert forstilling. Når det gjelder låsing: Prøv å holde den låseknappen i bilen inne i 10 eller 20 sekunder og prøv deg over 30 km/t igjen. Mener å huske at man skal kunne slå av og på automatisk låsing på den måten. Vil også anbefale å ta en tur på MBEntusiastklubb - Hovedsiden og Mercefreaken - for Mercedes-Benz entusiaster er der folk som kan mercedes pleier å være. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Space-ace Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Takker for svar! har tenkt meg amg felger, men blir vell samme problemet med de sikkert?! tror jeg tar meg en tur hos en dekkforhandler jeg.. det er forresten dieselvarmer på bilen (webasto?). det var en som hjelpte meg meg bilen som så det. han trodde den skulle slå seg på automatisk ved en viss temp, men har ikke merket at den har slått seg på i vinter.er ikke noen "knapper" til den inne i bilen heller. noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Vet at enkelte 210 har bryter til webasto montert ved askebeger. Er ikke så kjent med 210, men det er mange som kan alle typer MB og har god peiling på dekk på forumene til nettsidene jeg linket til i mitt forrige innlegg Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Space-ace Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Takk for svar! spør på en av de sidene jeg da, så kansje noen vet noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg