T.s.M. Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ikke så lenge siden jeg monterte Greenfilter kit på min 99 mod Passat 1,8. Alt virker fint, bortsett fra: Hvis jeg starter bilen og begynner å kjøre med en gang virker det som motoren suger for lite luft og begynner å hoste litt ved pådrag og motbakke. Hvis jeg starter bilen, lar den stå på tomgang i et par minutter hvor jeg merker motoren justerer tomgangen ned fra 1200 o/m til ca 800 o/m, og deretter kjører, fungerer alt helt topp. Men detta må jeg gjøre hver gang jeg starter bilen... Og det er vel litt sært... Har prøvd å bruke litt CRC-spray på luftmengdemåleren, men uten hell.. Noen som har noen tips til løsning på problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Høres ut som det kan være lmm`en ja. Men det er jo veldig mange som har hatt problemer med åpent filter på de 1,8t motorene. Generelt sett tror jeg ikke akkurat det anbefales å sette det på de motorene, men hør med vwaudi-club.no på forumet der. Mulighet til å teste med en ny lmm? Edit: redigerte web-adressen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.s.M. Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Takk for svar! :D Er bare 1,8... null turbo(dessverre).. Men etter et lite søk på forumet er jeg litt usikker på om det faktisk er lmm jeg har brukt CRC spray på. Noen som vet hvor denne luftmengdemåleren sitter på en slik bil? Eventuelt andre løsninger på problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Har ikke mekka noe på 1,8t`ene selv, så der må jeg melde pass. Men lmm`en bør vel normalt sitte på slangen inn til luftfilterboksen, eller et sted deromkring. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 du må ta og rengjøre tråden som er inne i luftmengdemåleren, har ikke gjort dette selv men det er i hvertfall slik jeg har forstått det. er den som er ringet inn med rødt:) edit! ikke min bil, jeg kjører rundt med orginalt filter:( Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.s.M. Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Genialt! Takk for svar! :pray Da blir det nok årnings! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.s.M. Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hmm... Blei visst ikke årnings likevel... :( Rensa LMM med CRC. Var faktisk endel kliss på LMM'en så uansett lurt å få rensa den, men jeg må fortsatt "varme" opp bilen et par minutter før jeg kjører. Hvis ikke virker det som motoren trekker alt for lite luft. Spesielt i motbakker og ved gasspådrag. HJELP! Noen som veit råd? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.s.M. Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Anybody....? :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg