Megamann89 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hei Når jeg hadde kobla opp forsterkeren horte jeg en svak susing. Det kom også selv om jeg dro ut signalkabelen. Den lyden kommer uanset når forsterkeren er på. Hva kan dette være . Dårlig jordingspunkt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 har du lagt opp kablene på hver sin side av bilen? slik at strømkabelen ligger på den ene siden og de andre ledningene som går til høytalerene er på den andre siden? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ja, ville nok sjekket jordingen først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kan også være som The Gølf antyder; forstyrrelser fra signalkabel kan også skape støy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 skru ned gain på forsterker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Takk for hjelpen. Strømkalen ligger sammen med den ene høytalerkabelen til det ene frontsette. Men Ellers ligger 2 signalkabeler og den andre høytalerkabelen i den andre kanalen. Men det suser selv om jeg drar ut signalkablene. Forsterkeren er jordet med en 20 kabel som er festet i feste til beltespennene.Spenningen var på 14.3 volt. Når jeg målte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Pusset du til HELT REINT metall under belte-festet? Eller bare la kabelskoen på bolten? Puss til du har helt reint metall så skal du se at lyden forsvinner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 varierer støyen ,med turtallet på bilen? om dette er snakk om sus å ikke hvining sammen med turtallet på bilen så har det ikke noe med jording å gjøre da er det sansynligvis gain på forsterkeren din som er satt for høyt, eller at forsterkeren din din rett og slett lager mye grunnbrus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 ok. Har pussa helt til mettalet ja . Forsterkeren er en Lightning Audio Strike Amplifiers : S4.400.4. Støyen forandrer seg ikke med turtallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 den er konstant ja.. da skrur du ned gain på forsterker, om ikke det hjelper så er det rett og slett forsterkeren som lager støyen... har ikke noe med jording å gjøre, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ok . Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg