GGGolf Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Er nett ferdig med å sette sammen min G60motor. HAr overhalt toppen, planslipt osv. bilen starta etter 5sek. gjekk fint men begynte og tikke bra kraftig etter ei lita stund. Ser også at det lekker litt eksos mellom manifold/topp. KAn dette skyldes at eg hører tikkinga? HAr også fått en bensinlekkasje. lurer på om det er dysene eg rett og slett ikkje har fått trykt hardt nok på plass. Men eg er mest bekymra for tikkinga. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kor du høyre tikkinga ? du finn no ut om eksoslekasjen er synderen når du fikser problemet.. Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Om det lekker runt manifoldpakninga kan det høres ut som tikking ja..men ville kansje tadd av toppdekslet og sedd over om alt var fast osv:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 høres ut som den kanskje ikke får olje til ventilene eller ventiljusteringsskruene har skrudd seg opp og fått klaring Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Er det ikke løftere med shims i denne toppen? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Eksoslekkasje ved manifolden fremtrer som tikking. Fiks dette, og motoren blir trolig stille. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg