Gå til innhold

64 opel kadett caravan prosjekt

Ranger emnet

flasg

Anbefalte innlegg

Hei! Detta er mitt prosjekt, har en 1964 Opel kadett a caravan 1000, ganske så artig bil som jeg kjøpte i vinter, selve bilen er grå farget men har tenkt og lakke den oransje med to svarte striper som går fra front til bak. Motoren ikke mye og skryte av hehe hele 39hk. Bilen har en del rust i gulv, hele gulvet bak fører setet må byttes, litt i venstre kanal, venstre hjulbue bak og litt i forskjermen på venstre side, høyre side er det bare litt overflate rust i kanalen og litt der hvor fangeren sitter bak, alt av interiør er tatt ut (interiøret er rødt/svart men blir nok en annen farge der også) unntatt taket som er et hell… og få ut men det skal ut på en eller annen måte. Det er også noe overflate rust i taket inni bilen. Skal også ha nye dørlister til de to frontdørene og ny til bagasjelokket. Hele bilen skal sandblåses innvendig men vet ikke om jeg tar det utvending også, kommer nokk til og gjøre det for plukker ned hele bilen unntatt ledninger. Bilen er en 6v så har tenkt å gjøre om til 12v så jeg får litt musikk inn i den, noen som vet hva som trengs til det? Vet jeg må hat nytt batteri, dynamo, lys, men trenger jeg nye ledninger? Starter? Osv? Har kanskje tenkt og beholde motoren.

Har tenkt til å få ferdig prosjektet til sommeren’08. skal passe på og legge ut bilder og oppdateringer underveis. Kom også gjerne med forslag

->Derbi DRD SM 04 & Opel Kadett E GSI 2.0<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

noen som veit hvor en kan skaffe deler til dissa bilene`? har finni noe men er ikke mange som selger deler til de lenger... noen som vet om no lurt og gjøre med venstreskjerm bak? (se bildet lenger opp)...det er litt verre nå en det det er på bildet der,sveise på nytt? eller kappe av og finne en annen skjerm til begge sidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver og leter der nå og finner da noe, spesielt lister som jeg har leita etter hehe....men er ikke mye til karoseri deler til denna opelen, fant 2 stk noe som heter Innen-Schweller var et bilde der, vet ikke om det er kanalen, også var det denna Endspitze som er endedelen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider