Gå til innhold

min 740turbo

Ranger emnet

Waalseth

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min er ikke langt unna men framme er det forspenn. Synest det er litt tøft med så lav 740 men for se om jeg hever min når jeg får tilbake lappen for jeg er av den typen som ikke gidder å kjøre etter veiforholdene med lav bil...

hehe...ja min sin teke nedi overalt..eksoanlegge e heilt flatt onder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
kjøpte dei på bilvarehuse her i ørsta..selge dei på bilxtra å sånn me..

plutselig her en dag når eg vridde om bryteren til lysa heilt over(til venstre) so var der ikkje noe strøm på den "kretsen" men dei 2 andre virker:angry:

har sjekka over sikringene..noen som har peiling? rele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
plutselig her en dag når eg vridde om bryteren til lysa heilt over(til venstre) so var der ikkje noe strøm på den "kretsen" men dei 2 andre virker:angry:

har sjekka over sikringene..noen som har peiling? rele?

dårli me oppdateringer her no fårtiden..bilen er avskilta får vinteren,å da skal de blir jort endel me den..blir ny lakk,muligens royal lilla :) nye felger +++

vist noen har erfaringer med photoshop,så er de bare å lage til i noen farger:) tar imot de meste av forslag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
takker:) kjøpte det på eit trykkeri her i ørsta..får sikkert lagd det overalt

vart ute å kjørte idag..so plutseli kom de en go del me røyk ut i område med ratte..å no vil ikkje den starte :S

får opp alt av instrumentlys når eg har på tenninga,men når eg prøver å starte,so skjer det ikkje nåke..noen som har peiling på ka det kan vær? brente ledninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...