Corsa Tuner Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Dette blir en prosjekt bil sammen med en kamerat av meg. satser på å bygge denne til rein asfalt baneracer. Bilen er en 1 eiers bil jeg brått kom over her om dagen. No sveising må påberegnes, men skal jo lage nye buer bak og utforske litt på denne bilen. strippe den helt ned å lage den så lett som mulig. bruke c20ne med turbo. Noe bilder tatt i dag. Trenger en realr runde med polish... Tar nye bilder etter en real runde med no Meguiars produkter. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 blir en kul asfaltracer det der :D så hvertfall riimelig strøken ut. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bildene lyver MYE om den ser strøken ut. Bilen er svart blank altså uten klarlakk. Masse rustperler i lakken. Skal lakkes om uansett så blir ikke mye igjen av bilen sånn den er her når den blir ferdig. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 legg ut de bildene som du tok etter du polerte den også da Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofferrr Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bildene lyver MYE om den ser strøken ut. Bilen er svart blank altså uten klarlakk. Masse rustperler i lakken. Skal lakkes om uansett så blir ikke mye igjen av bilen sånn den er her når den blir ferdig. Kunne jeg muligens få kjøpt gsi motoren om den går=?= ser det er noen pakninger som må byttes, men om det starter og går, og ikke har ventiltikk så er jeg veldig interissert i den.... Siter .-.Golf 3 Gti 16v -93 .-.Corsa 1,3Gt -87 .-.Corsa 1,4i -90 Projekt .-.Kadett 1,2 -75 Projekt .-.Kadett Gsi -? *Solgt .-.Golf 4 1,6 -98 *Solgt.-.Golf 2 1,6 -89 *Solgt .-.Sierra 2,0 -90 *Solgt .-.Scorpio 2,8 -?*slgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Motoren selges ikke, går som ei klokke. Skal sette denne motoren i corsa cabben min. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Noen bilder etter plering og en liten motorvask. Bilparken min ute på lufting Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellah Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 hjalp det. min så heller ikke ut når jeg fikk den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Selges nå i deler, alt untatt motor.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg