Masterpiece Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har tenkt til å bestille en del utstyr fra TmTuning.com Noen som har bestilt noe derfra før? Dette er det jeg skal bestille: OEM R-Line shiftknob OEM MK4 R32 floormats OEM MK4 R32 manual pedals OEM MK4 R32 dead pedal OEM stubby and R32/GTI Euro mirrors OEM Golf 4 black hatch emblem OEM Golf 4 black front grill emblem Siter GOLF IV 1.6 HIGHLINE 1999 MOD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 går fint å handle fra dem. positive erfaringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterpiece Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 går fint å handle fra dem. positive erfaringer Tar det lang tid før man får varene derfra? Siter GOLF IV 1.6 HIGHLINE 1999 MOD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 står på siden dems at det er intill 14 arbeidsdager til land i europa. men porto står det lite om der. tenkte på å bestille en frontspoiler derfra men hvis jeg ikke vet hva frakten kommer på kan det være like billig å kjøpe den her i norge. hva er egentlig pris på frakt av slike ting? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg kan ikke tysk men regner med at freight er frakt. på den ene fakturaen min var det her $19. USD. ca 120. NOK men må huske at varene skal fortolles når dem kommer inn i norge før dem sendes til deg. så kan man plusse på 25% på totalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bare hørt positivt om dem. Har selv vørt i kontakt med dem, kjempeservice! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Ikkeno å lure på, disse folka leverer varene! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg