tommyhud Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hei, jeg er ny på forumet her, men har allerede lest mange av innleggene. Min bestefar importerte i 1946 en Hudson fra USA til Drammen, en 1938 mod. Denne bilen hadde han helt til han døde rett før jeg ble født. Min bestemor GA så vekk bilen til noen bosskjørere for at de skulle fjerne bilen da hun skulle flytte. Jeg er nå interresert i å finne ut om denne bilen fortsatt eksisterer. Jeg har noen få bilder av bilen her: Hudson, Essex & Terraplane Bulletin Board Noen som har noe som helst info, eller tips til hvor jeg kan leite etter info, send meg en mail. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gabbar Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hei, ser på bildene at du har reg-nr. kan du ikke kontakte biltilsynet og spørre dem hvem som eier bilen nå? evt siste eier... du kan kanskje bruke den nye "sms-tjenesten"...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ny SMS tjeneste ? Fortell ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 VG Nett - Bil og motor: Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Han sikter nok til denne: Sjekk hvem som eier bilen - DinSide Motor : Tips : Bil Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Du finner ingen ting om denne bilen ved å sende SMS. Du må kontakte "Understellsregistret for eldre kjøretøy", se denne linken: vegvesen.no - Understellsregisteret for eldre kjøretøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Hei,jeg er ny på forumet her, men har allerede lest mange av innleggene. Min bestefar importerte i 1946 en Hudson fra USA til Drammen, en 1938 mod. Denne bilen hadde han helt til han døde rett før jeg ble født. Min bestemor GA så vekk bilen til noen bosskjørere for at de skulle fjerne bilen da hun skulle flytte. Jeg er nå interresert i å finne ut om denne bilen fortsatt eksisterer. Jeg har noen få bilder av bilen her: Hudson, Essex & Terraplane Bulletin Board Noen som har noe som helst info, eller tips til hvor jeg kan leite etter info, send meg en mail. På forhånd takk. er vel liten sjangs men...faren til en kamerat av meg har en meget pen og original hudson terraplane 36 modell. han har også stående 2 andre lignende biler, men husker ikke hva slags type det var igjen. disse står rett ved huset hans. kan sjekke opp hva slags modellår og type det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyhud Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Det hadde vært kjempe om du sjekket det, og eventuelt om han visste om denne bilen jeg leiter etter også. Skader heller ikke om jeg får vite det hvis noe skal selges :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Funnet ut noe mere om denne bilen? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg