Pellick Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 For de som ikke har fått det med seg, så har demoen til Colin McRae: DiRT kommet ut til PC og XBOX360. PC-demo finner du her: ftp://download.gamer.no/gamer.no/colin_mcrae_dirt_demo.exe XBOX360-demo finner du såklart på Marketplace :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Lastet ned xbox 360 demoen, utrolig bra grafikk (og når jeg sier utrolig, som i "Noe av det beste jeg noen gang har sett noen gang før!") og god krasj-simulator! Litt for mye arcade-kjøring, men er virker som et veldig spillbart spill, med mange timers underholdning... Sitter å prøver litt på nye bestetider på demoen, jeg er sånn 6sekunder unna verdensrekorden på rallycrossen...skjønner ikke hvordan de klarer det... Men anbefaler dette spillet...skal vudere å kjøpe det etter jeg har gått lei av Forza 2...innen da har det blitt veldig billig tenker jeg:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg digger spillet.. første gangen jeg prøvde rallycross greiene ble jeg clippa bakfra og sendt med fronten inn i et tre. Terminal Damage! ferdig! haha.. jeg digger det. Ellers har jeg taka en del ganger også, det er kult. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg