Gå til innhold

Innkjøp av anlegg i Bil!

Ranger emnet

brostuen

Anbefalte innlegg

Skal gå i innkjøp av anlegg i bil. Har sett på bilstereon til Dynabel og de virker temmlig bra til en hygglig pris.

Jeg har sett på denne forsterkeren og Bass elementet:

Dynabel BF 4501 - 1x450 Watt RMS Kr 2.998

SE6380 SEAS LOTUS 12" Sub SW300,pr.stk Kr 2.795

Har tenkt å ha 2 Seas 12".

Holder Forsterkern til De to subbene?

ELTEK AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier selv i brosjyren sin at det skal gå, de er vel på 4 ohm hver så da er det bare og parallellkoble for å få en resistans på 2 ohm, noe som vil gi de 400watt hver, og det holder med tanke på at de ikke skal ha mer enn 500watt rms hver max..

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv dunabel og Seas Lotus i min bil.. funker fjell det!

Usikker på om det er samme modeller som du skriver om her..

Var selv litt skeptisk ved innkjøp (fulgte med bilen) men har klart å like det etterhvert..

Om det er nødevendig med doble 12" er jeg litt usikker på!

Lag heller en porta kasse til det ene 12" elementet, så får du trøkk nok..

Hva slags bil skal detta trykkes inn i ?

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du skal se etter litt andre subber i så fall. Det er utrolig gode subber du ser på, men absolutt ikke noe for deg dersom du vil ha "Bass for your face", for å si det enkelt. Ærlig talt fins det veldig mye forskjellig å kjøpe når du nærmer deg den prisklassen du snakker om her. Først og fremst ville jeg kanskje vurdert å se litt på andre merker enn eltek sine. Jeg kan komme med tips til deg dersom du ønsker det, men da via PM da jeg ikke ønsker å starte en diskusjon i denne tråden, noe det fort blir når man har forskjellige meninger ! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider