Gå til innhold

hvem univers. intercooler str passer?

Ranger emnet

smartpnts

Anbefalte innlegg

Topic says!

Tenkte da på en frontmontert universal IC bak rs fangeren.

Passer vel heller dårlig foran radiatoren så tenkte å ha den nede bak gitteret til fangeren men er litt usikker på om det passer..

Noen som har prøvd/sett? og vet om det må noe spesiell tilpasning til.. (har ikke fått fangeren enda så har ikke fått målt med den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Den gamle er blitt rivd av i kampens hete så kunne like gjerne bytte til en som gjorde seg litt bedre for syns skyld og fungerer minst like bra tenkte jeg med de små grå.

Så acoupe: Uten å tenke for mye på hvordan det så ut rett foran radiatoren så minns jeg det var litt lite plass.. Måtte ta vekk noe metall for å få plass? :)

Edit: Hvem str er det på din universale?

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt her for å se hvordan Golf intercooler monteres

Den er svæær[/]

Board Message

Mulig du må logge inn

Totalt er en Golf /Rallye ic rundt 82x33x7cm

eBay: Golf G60 Ladeluftkühler LLK Groß!!! (Artikel 270124888995 endet 04.06.07 12:26:42 MESZ)

orginalt er størrelsen på kjøle elementet 220x142x105mm

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle fikse litt fester i morgen så den kan festes nå som plastikken er ankommet, men lurte litt på den g60 ubend'en... er det mustmust å ha den eller kan jeg kutte på de gamle hive en slange med god bøy på?

det aller beste er jo rallye utblås.

Men det funker med rs-utblås og, bare ha en slange med skikkelig bøy, slik jeg skal gjøre det. Da blir det gjort ordentlig.

Men å kutte slanger som er det osv tror jeg ikke blir noe særlig, prøv heller å lag en bøy direkte fra rs-utblåset.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mao jeg kan droppe tanken på ubend og gå for rs/rsr-utblås?

Det blir vel da bare å skru av den sorte boksen utenfor laderen og montere utblåset uten modifikasjoner regner jeg med.

Neida. Slanger er ikke noe problem. det skal handles inn straks, bare ha alt klart først.

Mye er det for disse? og dere har mer greie på det og kan sikkert anbefale et sted hvor de selger disse. Helst i Norge da.

takk :yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mao jeg kan droppe tanken på ubend og gå for rs/rsr-utblås?

Det blir vel da bare å skru av den sorte boksen utenfor laderen og montere utblåset uten modifikasjoner regner jeg med.

Neida. Slanger er ikke noe problem. det skal handles inn straks, bare ha alt klart først.

Mye er det for disse? og dere har mer greie på det og kan sikkert anbefale et sted hvor de selger disse. Helst i Norge da.

takk :yodude:

Den svarte boksen er crap, den har tendens til å lekke, samt at den er unødvendig stor, er jo en lyddemper for g-laderen, hva er galt med g-lader lyden liksom??? :)

Bare kjøp ett rs-utblås, og sett på en 130graders slange bøy f.eks. Usikker på hvor i norge de selger kun rs-utblåset, de selger jo sånt kit som inneholder slange osv til å passe rett over på de orginale trykkrøra, men det trenger du ikke. Du trenger kun selve utblåset. Kanskje noen andre har noen ideer på hvor du kan få tak i det, kan jo kanskje høre med norsk bildelsenter?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider