acoupe Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ikke sant. bare jeg får solgt effekt anlegget så kan jeg høre laderen :) Trenger slanger å da,men tenkte å bare dra til maxam å hente etter utblåset er anskaffet. Får høre litt rundt. Rsr utblås det samme? bare plukka det opp i en annen tråd (lærer så lenge man lever) Rs og rsr utblås er vel det samme tror jeg, polo classic kan sikkert svare bedre på akkurat det ;) Du har pm forresten! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Nåår dere skifter til større eller rally cooler er det i sammen heng med turbo ombyging ? eller for g ladern sin skyl ( nei jeg har ikke lest hele artiklen :P) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Samma om det er i forbindelse med turbobygg eller for g-lader. Hensikten er å få ned innsugstemperaturen, og dermed få mere hk. Den originale IC er ofte i dårlig tilstand, og kjøler dermed ladelufta dårligere enn en ny FMIC. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg