Nemesis88 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Da var det vel på tide jeg også begynte på ett lite prosjekt. Er litt begrenset hva økonomien og tiden strekker til, men jeg har hvertfall handlet inn 2 golf mk2'r nå. 1. 1.6 gl 86mod 1. GTI 89mod (uten motor) GTI'en er i veldi dårlig stand og blir derfor kun en dele bil. Begynte med prosjektet mitt på Lørdag. Bilen som skal brukest er 1.6gl'n Den ble handlet inn på Lørdags ettermiddag. Bilen var i "bra stand" hadde 90dører, 90fangere og GTI innteriør, ellers orginal. Så langt har jeg skiftet/montert: GTI leppe Grill til emblemfri Klare lykter framme Klare blinklys framme Klare blink lys på skjermene Corrado skinn innteriør Senket 80mm framme med gule koni (har ikke hatt tid til bak enda) Planer: Senke bak Montere øvre stabstag framme Mørk film på rutene Forhåpendligvis bygge om til gti 16v (kommer an på knnskaper og økonomi) Få tak i felger ettersom det er stål felger med biltema spinner kaplser på nå. Bilder kommer i kveld eller i morgen;) All ros og kritik blir verdsatt Tips mottast gladeligt;) Siter mine biler: SAAB 900s Volkswagen Golf 2 1.6 (prosjekt) Felger Ø.K. dim. 15" 4*100 og 17" 5*110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Høres bra ut :D Ser fram til bildene kommer!! GL, da er det vel takluke og, da? ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winball Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg har gl, 87 mod og jeg har ikke takluge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemesis88 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Var ute og fikk tatt noen bilder idag, men selvfølgeligt finner jeg ikke kabelen til å legge inn bilder på pc'n :-( Jaja, skal lete i morgen etter jobb. Fikk ikke gjort så masse idag, satt på senking bak. Følte ikke den ble stiv nok, så jeg må vel ty til justerbart. Eller noen andre forslag? Vil ha bilen lavest og stivest mulig Bil har takluke, men kun med skyvemekanisme, ikke løfte mekanisme. Noen idè om Hvordan jeg kan få løfte mekanisme? Siter mine biler: SAAB 900s Volkswagen Golf 2 1.6 (prosjekt) Felger Ø.K. dim. 15" 4*100 og 17" 5*110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Takluke med vipp får du ved å ta en takluke fra f.eks. Audi 80 ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg