Gå til innhold

sentrallås vectra b

Ranger emnet

corsa a

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp med sentrallåsen låsen, virker med nøkkel men ikke fjernstyrt, har byttet batteri så det lyser på kontrolden men ingen ting skjer det e en -95mod

Du må sikkert programmere nøkkelen på nytt, må gjøres hos en opel forhandler. Hmm...95mod? Første B'en kom vel i 96...

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikk nøkkelen i tenningen, vri ett hakk på tenning så lås bilen og lås opp med de knappene på nøkkelen når den står i tenningen, funka fint her =)

Kan funke:) men som regel så måman programmere den på nytt...Men Greit å prøver FØR man tar turen til opel...Ellers pleier dem ikke å ta noe for en slik liten sak....

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du samme problem som de fleste med vectra har :P jeg har to dører som ikke låser seg opp\igjen , men heldigvis funker førerdøra :P for å ordne d må du mest sansynelig bytte låsemotor i døra som e defekt.

Jeg har ikke gidda enda.. er ganske mye arbeid.. hadde av trekket som i seg selv var et helvete. Fikk såvidt av vindussveiva bak utn å knuse hele dritn :P Så til min stor "glede" fant jeg ut at det meste er poppet fast, slik at du må bore og feste igjen med popnagelpistol.. lykke til.. Skriv hvordan det går da hvis du hiver deg på ferden så kanskje du kan hjelpe meg ^^

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

popnagl? Øhh.. om det er det samme som på framdøren trengs ingen bor eller noe.. Du må bare ha tålmodighet, etter det jeg husker: løse et par klips som "låser" kabelen til motoren-fjerne kabelen, så fjerner du et stag som går sammen med den "knotten du trykker ned for å låse døren" skrur løs motoren og bytter den... Ha noe isolasjonstape for å tape over plasten du må skjære løs for å komme til så det blir tett... knotete ja, men du må ikke bore eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider