Dirty Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 noen som var på treffet, jeg var der og stilte ut, så utrulig mye fint og det hele var bare helt knall i mine øyne. jammen fikk jeg pris for klassen jeg stilte i å... kom som et sjok hadde aldri forventet meg det. men generelt dårlig med rado oppmøte. telte kun 3-4radoer trur jeg.. mvh tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Gratulerer med pokal og greier. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 gratulerer... beste treffet noen gang =) jeg hadde corradon me bamse i motoromme! å en redbull om den skulle bli tørst! hehe Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 jeg var der men uten bil da siden det ikke er noen motor i den. synes treffet var helt kanon Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg var der og kjørte ganske mye på banen. Veldig arti å kjøre på en annen bane enn Lånke. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 bilde av flammekastern til bruttern her Medlemsforum Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 takk ofr comments... jeg kikka på litt på den corradoen med bamse i motorn... så fin ut den!! randolf sant?:) litt riper på bakfangeren men så meget pen ut!:) så også en grønn corrado utpå banen fin lyd i den, hva slags oppsett er det på denne??? og poloC prøvde å få kontakt med deg et par ganger der men så ut som du var ganske opptatt... med bilen full av deler:P du la sikkert merke til et par tre stk som var bortom deg og bror din et par ganger:P tar det neste gang:D god helg! Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 la dessvere ikke merke til det. Var masse folk rundt meg stort sett hele tiden jeg når jeg tok frem mappingsutstyrer. Gikk i "mappingskoma" så det var nok vanskelig å få kontakt LOL Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Den grønne ute på banen var vell min. Fikk kjørt ganske mye på banen den helga. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Fin bil OWO... BRa bilder :D Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Er det noen Corradoer som skal på ACR neste helg da? Jeg skal ihvertfall dit for å kjøre litt. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg