Gå til innhold

Trenger råd ang førstebil, Toyota Corolla GT

Ranger emnet

Johnnyboy

Anbefalte innlegg

Blir det noe grom carina eller? Gammel tråd, men skader aldri å trø til med brukbar info. Hadde blitt et kult og anderledes prosjekt!

AT150 karosseriet ble faktisk levert som Carina GT i japan (dog kun som sedan), og den hadde 4age motoren. Sjekk linken under for å se hvilke motorer de ble levert med:

http://www.toyotaoldies.de/galt15.html

Takker så mye, var faktisk innom den siden for ikke så lenge sia men la ikke merke til det at den kom med 4age motor:yummy:

Hadde blitt absolutt et annerledes prosjekt, Men nå var det om det er verdt det i forhold til utgifter og i hele tatt om det går å få godkjent den med 4age motor (som faktisk ser litt lysere ut med tanke på at kom en gt mod av den, Men kun i japan selvfølgelig:( ) en å kjøpe en mr2, Celica, o.s.v.

Akkurat nå holder eg på å ta rusta som er på den og sende den venstre fram skjermen til lakkering også har interiøret fått seg en liten oppussing i form av jamex ratt, ny gir kule, nye blå Matter, Autogauge Turteller og side panelene i døra skal eg trekke om i blått stoff som matcher rattet og mattene o.s.v.,

Planen nå fram over er å få den strøken og på veien så fort som mulig får og øvelse kjøre til lappen, Men vurderer sterkt å kjøpe to Justerbare omp seter å ha di i bilen for også bruke di til neste bil som kan godt være en ae92/ae82 gt/i eller en mk1 mr2.

Men er det noen som vett om det er eksisterer noe form for ”styling” til denne bilen med tanke på at det kom faktisk en GT versjon av den?

Speed doesn't kill. Moronic lack of thought, kills. Inattention kills,But speed doesn't

Nå: Corolla E10.

X Toyota Carina 2. Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener også at AE82 demperbein m/fjærer skal passe forran. Når jeg vraka min carina så skrudde vi over demperbeina til en corolla uten problem, men den ble en del høyere.

Tenker den døra slår begge veier ;)

Fant ikke noe styling til den i min rånetid, så ble til at jeg klistra denne dingsen forran på fangeren. Passe superharry..

Men syns disse felgene gjør seg bra på den, artec cup 15x7 rundt om (måtte valse bak)

gamle godbilen:

carina2.jpg

Edit: black&decker senkesett forran :angelsmili:

Lenke til kommentar
Del på andre sider