Gå til innhold

Skyline vraket ni skadd

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

uff. Mon tro om det var hvite skilter på skylinen...

Virker som journalistene har greid å plassere skylda iaff...

Typisk at 5 stk har pressa seg inn i en GAMMAL polo, mange nordmenn har total mangel på vett i skallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. Mon tro om det var hvite skilter på skylinen...

Virker som journalistene har greid å plassere skylda iaff...

Typisk at 5 stk har pressa seg inn i en GAMMAL polo, mange nordmenn har total mangel på vett i skallen.

hva faen har det me saken å gjøre da. klart de hadde stilt bedre med en nyere/større bil men de kunne jo ikke ane at en gærning skulle komme sidelengs i neste sving i høy fart...

Fvn.no: Ni personer til sykehus etter ulykke

blir så jævla sur på ungdommer (unger) som aldri burde hatt førekort i det hele tatt....

60 sone... grisekjøring delux , er helt sjukt, håper inderlige alt går vel med familien i poloen.

karen som kjørte skylinenen burde vært dratt ut av bilen hengt i et tre og dengt.

jævla egoist.

det er min mening om denne saken... er nettop av denne enkle grunn folk IKKE burde råkjøre på veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk kunne man sagt at de i Skylinen skulle være glade for at de møtte en familie i en Polo...

Hadde de møtt en stor 4x4 eller en Dodge Ram, - ja da hadde det nok blitt dødsulykke for den lille Polo'n klarte heldigvis ikke å lage SÅ mye skade på Skylinen..

Håper jenta på Ullevål får orden på ansiktet sitt...

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OSLO: En 18 år gammel kvinne ble sendt til Ullevål universitetssykehus med skader i hode og ansikt. Sykehuset opplyser mandag ettermiddag at tilstanden er alvorlig, men stabil.

De andre sju i ulykken ble brakt til Sørlandet sykehus i Kristiansand. To var alvorlig skadd, mens fem var lettere skadd.

så prøv å holde sg litt saklig i denne tråden.. er mange dette kunne skjedd.. så forsvarer ikke noen.. men lett å kaste stein i glasshus.. så håper det ender bra for alle parter

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting jeg stusset på.

- Det var galmannskjøring. Den drev å sladdet rundt og hadde en enormt kraftig motor, sier vitnene til fvn.no.

Hvordan vet vitnet det,egentlig?Kun fordi den kan sladde rundt?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en kamerat av meg sin bil...

synd dette.

så langt jeg vet så ligger jenta i koma, og eieren av bilen har knust armen og fått kraftig hjernerystelse,

jeg vet faktisk ikke om det var eieren av bilen som kjørte..

håper for hans del at det ikke var det..

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår