Heggis Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 kunne noen fått modda noe hvit snø (ganske mye) og et par reinstyr på i bakgrunnen av denne "pene" volvoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Hva med et par reinsdyr FORAN denne flotte sleden? Og gjerne en tjukkas med hvitt skjegg på taket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 robert : var noe slikt jeg tenkte på.... noe for og makere at den bilen der holder til i sameland.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 HVa med på nordpolen, er det ikke der julenissen bor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Heggis robert : var noe slikt jeg tenkte på.... noe for og makere at den bilen der holder til i sameland.. Er Ålgård i sameland? Er det Finnmark du mener.......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 er heldigvis ikke min bil .. er en "same" som har den... håpte at noen gadd og lage en samevolvo liksom.. ;=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 eh.... Det er ihvertfall med en nisse, snø og reinstyr.. :rolleyes: ' -rolfi:) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg