Rolla Twinkie Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Heisan Har sitti her i timesvis og letet etter no svar, men finner det ikke i arkivet, så jeg lufter det ut her. Er det noen firmaer som utfører senking av dine fjærer ved hjelp av varming? Varme de opp og senke de til dine spesifikasjoner. Noen som har fått dette gjort på sine fjærer? Har hørt at disse muligens gjør det, noen med erfaring? Åkrene Fjærfabrikk AS Kurefjordv. 450, 1560 Larkollen Ligger mellom Moss og Fredrikstad, ved Rygge. Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 detta har jeg aldri hørt om før men vet at dem du nevner der lager godkjente fjærer til din bil med den høyden du vil ha dem i:) å varme en fjær til den kan "press" senkes høres helt utenkelig ut for meg pga at du ganske sikkert vil ødelegge herdingen til fjæra med varmen... men kan jo hende at d går ann. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Twinkie Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 detta har jeg aldri hørt om før men vet at dem du nevner der lager godkjente fjærer til din bil med den høyden du vil ha dem i:) å varme en fjær til den kan "press" senkes høres helt utenkelig ut for meg pga at du ganske sikkert vil ødelegge herdingen til fjæra med varmen... men kan jo hende at d går ann. takk for svaret, men det er ved varming at fabrikken lager fjærer etter ønsket spenstighet, hardhet, høyde og mye mer men dette gjøres etter nøyaktige målinger og herde/avkjølingsmetoder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 takk for svaret, men det er ved varming at fabrikken lager fjærer etter ønsket spenstighet, hardhet, høyde og mye mer men dette gjøres etter nøyaktige målinger og herde/avkjølingsmetoder. Også har du de som kald bøyer fjærene sine som f.eks Eibach og de varer lengre av en eller annen grunn :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg