xxs Lupo Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Har inte hittat nån tråd om vilka som ska åka till BUGRUN i år? Hoppas ju självklart kommer några fina norska bilar som det gjorde förra året! :hailvw Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg kommer i min nye 86 Golf cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Denna kommer ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 jeg kommer :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 jeg og! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg og, uvisst med hvilken bil :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg kommer også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kul att det blir så många som kommer! Jag åker Lupo gti (se länk i signatur) detta året, Golfen är inte klar och Jettan känns inte ens som ett alternativ.:puke: Gillar den nya bilen ekkoj!:m'm: Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg kommer også. Uvisst med hvilken Einser, men håper på den mest gøyale. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hvor er detta a? Hvor langt fra Oslo? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hvor er detta a? Hvor langt fra Oslo? Det ligger i Mantorp, Sverige. Nån annan kan säkert svara på hur långt det är från Oslo, vet att det är flera som kommer från de trakterna här. ;) KARTA Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hvor er detta a? Hvor langt fra Oslo? Ligger rett ved Linkjöping. Det meste av det du trenger av info finner du her: BUGRUN - Be there or be a lemon - HÄR ÄR GUIDEN TILL BUG RUN! Er vel en 40/50 mil en vei, om jeg ikke husker helt feil. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Ligger rett ved Linkjöping. Det meste av det du trenger av info finner du her: BUGRUN - Be there or be a lemon - HÄR ÄR GUIDEN TILL BUG RUN! Er vel en 40/50 mil en vei, om jeg ikke husker helt feil. å det er absolutt verdt å dra dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg