Gå til innhold

Er lesjøfors senkesett så dårlig?

Ranger emnet

Sailorboy

Anbefalte innlegg

ok

såda må vi vell konkludere med at Lesjøfors er kjempe gode fjærer, men at dei kansje kunne senket litt mer?

men, bilstein sport, eller club sport? club sport var jo sykt dyre da....

hva ville forsamlingen gjort om di var i mitt sted? (tenke litt penger og)

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tja, jeg ville faktisk invistert i Billstein Clubsport, blir en helt annen bil og kjøre.

Clubsport Fram 1995,-

Bak 1495,-

per stk.

der er det bang for the bucks.

hørest jævli bra ut det=)

blir nåkk lesjøfors, og bilstein CS

takk for alle svar folkens...bare fortsett tråden om ønskelig=)

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den pakka der er nok det du vil bli mest nögd med selv også.. koster jo litt, men om det er en bil du har tenkt å ha litt, og liker å bruke den litt hardt, vil du fort merke at det er værd hver krone.. dyrt- ja, morro- JA;)

*anbefaler å legge inn en 500lapp til nye fjørbeinslager når du først har alt oppe.. koster en 500lapp til 7 og 940 hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesjfjør e nåke forbanna piss, bare se på min bil sølve, ville sagt eiback eg, elle nåke dyrt, har jo d på accorden min, blei ganske så bra d, å se på tor inge sin, klemt samen 3 ringar framme me lesjfjør, og bak sige di, har kje tru på dei fjørene i d heilta tatt, komme aldri t å kjøpa d jalla greiene der igjen, der får du vertfall d du betale for, heller sleng på ein tusen lapp og få nåke bra som holle litt lenger enn billig merker. og eg vett at du komme t å få ei feite lønning denna månen:P;)

vett vertfall kim så ska vær inkasso krevar då ja:D

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e norlenning æ snakke jo nynorsk

Kødda:P va kje så go i norsk eg, strøyk vell samtlige norsk fag

men okay, for eg e veldi fornøyd me eiback på bilen min, men kass andre går d ann å kjøpa t volvo, som e ein bitteliten smule bedre enn lesjførs?

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkrene lager fjørene etter dine mål.

pass på din egen dialekt da...fjør står vel ikke i noe ordbok. fjær derimot. la folk få skrive som de vilda. alle skjønner da det som står alikevel

beklager O.T, men blir så irritert noen ganger

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine lesjöfors på 245 har seget veldig. Bak ble de for blaute etter bare 2 år. Nå har jeg kjørt kappa biltema heavy-duty fjærer bak i 4 år uten at de har seget noe. Veldig fornøyd med den løsningen faktisk..

Bilstein dempere bak.

Men de er jo grisebillige, så jeg kommer nok til å kjøpe de igjen neste gang.

Spesifisér nøye at det er til 245 da bakfjærene til 245 er stivere. Det kan være jeg fikk sedan fjærer siden min ble så fort slapp i rævva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pass på din egen dialekt da...fjør står vel ikke i noe ordbok. fjær derimot. la folk få skrive som de vilda. alle skjønner da det som står alikevel

beklager O.T, men blir så irritert noen ganger

fjær el. fjør -a el. -en, - el. -er, -ene, bare - i ubf fl i bet. 1 (norr fjǫðr, i bet. 2 fra ty., i bet. 3 fra lty)

Kjelde: Søk i elektroniske ordbøker

:offtopic

På 740\760 så ser bilen høgare ut framme enn bake med dei fjørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider