Gå til innhold

Råe biler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

vet ikke om d er så mange andre enn meg her inne, men jeg har vertfall eg ganske stort lager på dataen hvor jeg lagrer bilder av alt jeg kommer over av biler og motor som jeg finner interesant.

men hva med at alle la inn et bilde av den feteste bilen/motoren de vet om (har bilde av)?

samme om din favoritt bil er en mazda eller en think så lenge den har 4 hjul.

mine forslag;)

245.jpg

Manta_galleri11.jpg

578 hk med turbo og kompressor er vel ikke å forakte.

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vrir om nøkkelen å hører et brøl, det er power som bare venter på å slippe ut, det er demoner som skriker. Du tråkker inn clutchen å setter den i første, og siger fint ut av garasjen og ut i gata.

Du kjører forbi fjortissene, de snur seg og du tenker: Hadde de bare vært 2 år eldre.

Du tråkker inn gasspedalen og kjenner et sug, et sug som kan skremme livskiten av mora di.

Motorveien er rolig å lite trafikk, plutselig opp på siden av deg kommer det en BMW. Ekte power, hele 150 kraftige jallahester. Du leker deg litt og slipper han forbi. Men så tar samvittigheten din over og du tenker jævla BMW, og du gir bånn gass.

Du suser forbi han i en fart på 22o km/t, han hørte bare brølet ditt, og du var vekk.

Det eneste du ser bak deg er et lys som blinker. Purkefaen...

Du girer ned i 4, V-8er lyden gir deg frysninger i hele kroppen, purken har ikke sjangs mot en Ford Shelby Mustang GT500 67 Eleanor!!!

enjoy;)

gt500.jpg

Shelby_GT500_Eleanor_1967_08.jpg

Shelby_GT500_Eleanor_1967_07.jpg

Shelby_GT500_Eleanor_1967_06.jpg

Shelby_GT500_Eleanor_1967_01.jpg

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider