A.K Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Der var den ja, men som sagt, med andre felger =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Skjedde med hønsenetting i fangeren? :knock: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Oja, trodde det var 200sxen jeg..Den skylinen der har jeg nok ikke sett før. Hiv av hønsenettingen, og ha en FMIC der istede mener jeg ihvertfall. Så pen ut den..Skriker litt etter oppmerksomhet som sagt, men det gjør ikke meg noe, så lenge det er litt maskineri under panseret. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg