Jon Arne Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 C ascona`n har vert en ultimat bil HVIS den har vært bakhjulstrekk. Btw,ELENDIG herjing av bilen! Til å med jeg fikk til bedre på Fiatn _KUN_ med slegge! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heavybrg Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Bruker ikke slegge på en Opel vettu, "noen" kunne tatt seg nær av det... Den mest effektive Opel-dreperen er vel veisaltinga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 gidd å ødelegge en ascona er go bil i mine øyne =) (her selv og er førnøyd) Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg