MrVirril Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hvor går det ant å få i et bra men billig justerbart senkesett med Tüv gokjenning.. linker til sidene hadde vært en fordel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 eBay: golf 2, golf 2 gewindefahrwerk, VW, Audi Bare hold deg unna Formel K Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Supersport er vel heller ikke å anbefale. Sjekk hos Eyecandy, som fører Vmaxx gewinde med en helt grei kvalitet og pris. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 jepp skal ta meg en titt nå jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 eBay: golf 2, golf 2 gewindefahrwerk, VW, Audi Bare hold deg unna Formel K Hva med f.eks noe som dette? 2400kr for gewinde er jaggu billig.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Det så prikk likt ut som Vmaxx bare med annet navn? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 har nå bestilt Vmaxx fra eyecandy gleder meg til å sette d på å få d gokjent å bare gjøre politiet til latter:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerKrS Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Polo classic: Hva er galt med formel k sitt senkesett siden du advarer mot det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg