Gå til innhold

Dyr 200 sx s13?

tommyk

Anbefalte innlegg

Hei. HAr kommet over en utrolig fin s13. Den er 99,9% rustfri.

Ny lakert i vinter. Rullet ca 160.000 km. Har vel rundt 300-350 hk i motoren. Helt strøken inni. Eneste er en LITEN rift i førerseter. Men følger med nye (ikke orginale!)

Bilen har fin styling også.

Han skal ha 128.000 kr før denne herligheten.

Er det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt rust skal være tad. Gjort på verkstede. Han har pusset rust inni motorrommet. Så derfør 99,9% siden alt som er kjent av rust er tad!

Husker ikke hva som er gjort med motor. Men kan finne det frem senere. Bilen er vel ikke godkjent med antal hk.

Km er garangtert. Ikke byttet motor heller. Strøkent motorrom med minus fra noen kvite streker som kommer av at det er pusset rust og grunnet over der.

Er større turbo, dyser (men skal bytter til større), RÅ eksos som bråker noe sykt (eierens ord), Chip vet jeg ikke. Men må jo være det. hehe

Bilder kan jo også komme med. Men har dem ikke her.

Takk før svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt og dyrt. Nå har jo prisene på 200sx s13 stått i ro de siste årene. En kamerat kjøpte en 100% strøken svart 200sx, så "ny" ut, gått 110.000km, for 78.000kr ferdig importert fra tyskland for 2 år siden.

Ville heller betalt litt ekstra for en "strøken" en. Kjøper du feks en for 100.000 må du sikkert bruke mye penger på den i ettertid

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenkte også. Eneste jeg MÅ gjøre er og kjøpe oljekjøler og bytte til støre dyser og så kan jeg hente ut enda litt mer hk.

Og med tanke på bilen er ny lakert så må det vel fint gå ann og lakke ny styling og paner i samme farge uten at det skal bli før stor fargeforskjell?

Tenkte på å bygge om til s15 front

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...