Gå til innhold

Mye var bilen min verdt?

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Det blir nok ikke noe ny bil med det første, betalte ut bil lånet og la resten av forsikringpenga i en gammal pickup og litt i huslånet.

 

Kunne tenkt meg en 960 stasjonsvogn etterhvert eller v90/s90.

 

Jeg ga 80 for bilen.

8x18 compomotive med nye michelin vinterdekk 22000,-

Lakkering 15000,-

Speiler, blinkere lister og diverse klips 3500,-

Drevsperre og lager ca 5000,-

Cd spiller 6000,-

Signal og strøm kabler 2500,-

2 x frontsett 9000,-

Forsterker 7500.-

Green Stuff klosser rundt om 2500,-

 

Bilen er retta opp og kosta på 12-13 tusen i deler og jobb, men det har jeg ikke tatt med i det jeg har tapt for det var noe som måtte gjøres uansett for og få bilen kjørbar igjen.

 

Er en del mer småtteri her og der som utgjør en del kroner, men er vel oppi rundt 150 tusen over her + årsavgift, omregistrering og forsikring, er vel ca 23 tusen det også.

 

Lå en del i bilen også, var vel verdier for rundt 10 tusen i bilen, litt verktøy, cder, klær og diverse.

 

Har vist tapt mer enn jeg trodde, tapt over 90 tusen, nærmere hundre hvis man finregner på alt.

 

Så gutta her inne med litt påkosta biler, betal heller litt for tileggsforsikring på utstyret deres og lås bilen inn, helst sett senga ut i garasjen, ha kjetting fra beinet og bort i bilen i tilefelle du sover litt tungt ei natt.

 

Man tenker jo som regel sånn at ingen stjæler bilen min, ingen som er inni gården her, ingen som tørr det, for da veit dem at dem får grise juling, sånn har jeg tenkt ganske lenge.

Jeg Bomma grovt der.

 

 

 

TILLEGSFORSIKRING!

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei folkens, har fått mange henvendelser rundt den hattehylla.

Det er ikke hattehylla som satt i bilen min, men en tro kopi.

Er en kompis av meg som har den bilen, han kjøpte det ene komponent settet jeg hadde igjen etter bilen ble stjålet og fikk hjelp av meg til og lage ei ny hattehylle, og blei så og si lik den jeg hadde, noen små forskjeller som ikke er synlige.

 

Ingen som har fått tilbud om noen fine røde 940 deler eller felger?

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår