Renati Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei! Mitt første innlegg dette. Jeg fikk en park.bot på 500kr, men er denne gyldig? Jeg er rett og slett usikker. Eller er jeg kanskje helt ute å kjøre? :) Takker for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei! Mitt første innlegg dette. Jeg fikk en park.bot på 500kr, men er denne gyldig? Jeg er rett og slett usikker. Eller er jeg kanskje helt ute å kjøre? :) Takker for all hjelp. Velkommen :) Ikke godt å si.. Det eneste som synes er handicapskiltet :) I såfall, er den vel gyldig... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renati Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Synes det var rart at det var kun jeg som fikk bot da. Det sto biler forran meg. Jeg har stått der mange ganger før uten noe problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Skal jo stå på boten hvorfor du har fått bot. Ser ut til at det er et kryss i bakkant av bilen din. Hvordan er reglene på dette feltet f.eks? Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 tipper du har fått bor fordi det er mindre enn 5m til kryss Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Velkommen :) Ikke godt å si.. Det eneste som synes er handicapskiltet :) I såfall, er den vel gyldig... Et skilt gjelder fra skiltet til neste kryss, i kjøreretningen... såvidt jeg kan se gjeldet vel det skiltet der fra hushjørnet og "innover i bilde", til det krysset som man ikke ser!? Skal stå grunn på parkeringsboten din... 5-meter'n er ganske aktuel, men ikke godt å si ut ifra bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renati Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ja jeg skulle kanskje tatt bilde i motsatt retning også. Det er en rundkjøring omtrent 10-15m framme, men jeg gidder ikke bry meg om det lengre, fikk høre at dem tok 500kr i gebyrer for å klage..helt forbanna idiotisk spør du meg om det stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 fikk høre at dem tok 500kr i gebyrer for å klage.. Det kan umulig stemme, du skal jo ikke betale for å klage! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renati Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ikke sant? Det er helt bak mål om det stemmer. Men ingenting overrasker meg når det kommer til Tromsø Kommune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 500kroner for å klage? Man betaler ikke for å klage. Hadde noen krevd penger av meg for å klage hadde jeg satt fyr på skrivepulten dems. Makan til mafia parkeringsselskap! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 jeg klaga på fartsbota mi, fikk 421kr i gebyr, det kom en lapp i posten der det sto 10421kr, det var baijs Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Har klaget på parkeringsbot, det hjelper, vel og merke om du har ditt på det tørre. Men der du står må du vel ha parkeringskort for å ha lov å parkere. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Du har uten tvil parkert ulovlig, enten sperrer du innkjøringen til Tromsø Bruktbokhandel eller så er du for nært fortauet. Er dog mange som pleier stå der uten at det gjør det noe mer lovlig. Det koster ikke noe å klage på bøter til Tromsø Parkering, og om du tror dem er ille har du ikke hatt noe å gjøre med Europark enda... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg