Gå til innhold

242 endelig

Ranger emnet

240FK

Anbefalte innlegg

HEHE. skulle likt å visst det tenker jeg.

Har kjørt en knalloransj 244tic.

Blir dere no klokere nå:D

ja nå veit jeg jo hvem du er:P kammeraten til svein? ikke sant, 240 din som blei stært?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deg jeg kjørte etter den gangen... Ganske så sikker på... Kom var ved eidsberg barneskole og mot mösen.

Jeg kjørte med en superskabbig rullemala oransj 244.

Men hva legger du i oppskremt FK motor a? Er det snakk om standard trim (chip, filter eksos mere trøkk) eller noe seriøst?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenke litt sleeperstil på`n ja, tøffest det. Er blitt litt skeptisk på fargen, tror han blir lakkert litt mørkere.

Motor sitte dønn, har stått i 2dager nå me diesel i sylindre, men til ingen nytte. skal jo ut, men hadde vært morro å få den til å gå. no forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkk heftig med sigøyner style baksete da!! hehe...

Kommer nok til å gå tålig den da.. Blir noe av samme delene jeg bygger sammen til min, bare at jeg har penta bånndel.

Prøv å hell i litt varm atf olje, det gjør susen...

Holder til henn a? skulle nesten spana inn detta en gang.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...