goåfør Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei. Har en Audi A4 98 1,8TQ AEB Jeg skulle hatt tima kammene i forhold til hverandre, det gikk litt fort når jeg tok det fra hverandre så jeg så ikke åssen de sto. Kan noen hjelpe meg. Gjerne med bilder. Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Må da værra noen som veit det.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 ingen ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Bakpå kammene er det 2 spor/hakk. På tannhjulene. Når du setter på den bakerste overliggeren, skal disse 2 sporene peke imot 2 piler som er på overliggeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goåfør Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Takker, da skal vi se om vi får maskinen til å snurre, etter litt mer skruing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 da skal det være 16 ledd på kjedet mellom de to merkene, viktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goåfør Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Takk. RobertR. Da var det notert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg