Gå til innhold

mk2 16v Bakstilling på mk1

Ranger emnet

texx

Anbefalte innlegg

Er ikke nødvendig å bruke hele bakstillingen fra golf 2 16V hvis det er skivebremsene du er ute etter...

Det er jo bare "bolt on" med spindel fra 16v eller annen golf/scirocco med skive bak... passer fra golf 3 også!

Så drar du deg ut til nærmeste vw forhandler og bestiller håndbrekkwire fra scirocco med skiver bak (f.eks 16V)

"knoCk yourself out"

hehe

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

Er ikke nødvendig å bruke hele bakstillingen fra golf 2 16V hvis det er skivebremsene du er ute etter...

Det er jo bare "bolt on" med spindel fra 16v eller annen golf/scirocco med skive bak... passer fra golf 3 også!

Så drar du deg ut til nærmeste vw forhandler og bestiller håndbrekkwire fra scirocco med skiver bak (f.eks 16V)

"knoCk yourself out"

hehe

Kristian

Takker :) var til MYE hjelp :) fått gjort no mere med Golf'n din du da ?

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har nok ikke det..

Prosjektet blir lagt på is i noen måneder nå,da jeg skal flytte til haugesund på lørdag der jeg skal gå på teknisk fagskole et års tid...

Så det blir ikkje mye tid til den fremover nei:(

For øyeblikket går alt av tid og krefter til å gjøre caddyen brukbar!

Men til våren så SKAL prosjekt "urGolf" være ferdig!

Forresten, kunne du ha lagt ut bilder av innfestnings-valget ditt på rallye lyktene dine her?

Brukte selv 4timer pr. lykt med modding før alt klaffet!

Når det gjelder skivebremsene bak, tok det meg 30min...:)

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

Nei, har nok ikke det..

Prosjektet blir lagt på is i noen måneder nå,da jeg skal flytte til haugesund på lørdag der jeg skal gå på teknisk fagskole et års tid...

Så det blir ikkje mye tid til den fremover nei:(

For øyeblikket går alt av tid og krefter til å gjøre caddyen brukbar!

Men til våren så SKAL prosjekt "urGolf" være ferdig!

Forresten, kunne du ha lagt ut bilder av innfestnings-valget ditt på rallye lyktene dine her?

Brukte selv 4timer pr. lykt med modding før alt klaffet!

Når det gjelder skivebremsene bak, tok det meg 30min...:)

Kristian

jeg kan ta no bilder av det i morra, kan du også legge ut noen, syns det ser ut som du har fått det til bedre enn meg :) har ikke fått lyktene helt inn jeg

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider