Gå til innhold

dårlig kjøp/salg del på forumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg har nå etter og vært her en stund og husker godt den gammle løsningen på kjøp/salg delen. så må jeg si meg enig med de andre her som har klaget på kjøp/salg delen. selv om intensjonen fra webmaster var å forbedre denne delen av forumet, så ser det ut som ting har bare blitt værre.

her er ting som jeg synest er dårlige med den nye kjøp/salg delen...

1. for mye og klikke seg inn på før man kommer frem

2. rotete ideløsning på meny oppsettet

3. uoversiktelig

4. kan være problemer med og få frem siden enkelte ganger

5. bilde funksjonen fungerer ikke

løsningen er etter mitt syn og lage et forum som er byggd opp på den måten resten av bilforumet er, så man får egne sekjsoner for tingene som selges. tingene som selges blir mer synelige og man får en bedre oversikt, sånn at man slipper 5-20 meny valg før man finner noe....

jeg vil også høre synspunkt fra andre her, så det er bare og komme med disse, så vi får igang en ordentlig diskusjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Morgis.. Har hatt anonnse på kjøp og salg ei god stund nå, men dårlig med respons. Har også svart på mange av anonnsene der, men er ikke noe respons å få der heller.. Den gamle kjøp og salg var best! :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Likte også den enkle forumsalgsdelen som var før.

Mer aktivitet, lettere å gi respons og mer oversiktelig da det

var et standard oppsett som resten av forumet.

Helt enig!

Jeg solgte sånne kabeltrekk sett før, eller jeg gjør det forsåvidt enda.

Når vi brukte det gammle systemet så solgte jeg alt fra 3-6 sett i uka.

Jeg tror jeg solgte nesten 30-40 totalt.

Nå når det nye systemet har kommet, så har jeg ikke solgt ETT eneste. Ikke EN! Ikke en gang fått en eneste forspørsel..

Mulig det er veldig flott at man kan velge ut kategorier, men det er jo bare gammle annonser. I tilleg går det jo ikke å søke på de få som er der..

Jeg håper at dere snart skjønner at det ikke er forsent og snu.

For jeg elsker bilforumet, det er et kjempe bra forum ellers, men det nye kjøp og salg greine kan kjysse meg langt bak.

Hva må til for at dere skal gå tilbake?

Ja jeg vet dere sier at det er sånn, og blir sånn som det er nå.

Men hva er poenget med det hvis et få tall av brukerne liker det?

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet er vel at det ikke kommer opp under nye innlegg at det kommer nye annonser! Burde isåfall lages en slik siste 10 annonser Som er nederst på forumet uansett hvor du er hen... Tar litt lenger tid å laste opp men de fleste har vel bredbånd så det går nok greit.... Litt lettere å få eksponering da!!

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig JvhCossie. De fleste som bruker forumet trykker på Nye Innlegg-knappen når de er ferdiglest på forsiden, så da hadde det vært bra om de 10 siste postene i kjøp og salg også ble med.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er enig med folk her. Er inne på forumet HVER dag, men etter det nye kjøp\salg kom, har jeg ikke besøkt det mer enn 2-3 ganger. Kun for å sjekke på egne ting jeg har lagt ut. Klart uten respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal noen mods skrive her?

Da gjerne litt mer enn:

DET NYE ER HER OG SKAL BLI! VI BYTTER IKKE TILBAKE!!!!

bla. bla. bla..

Joachim

Hvorfor skal mods skrive noe, alt er jo blitt diskutert og besvart av Admin i tråden her:

http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/161857-tilbake-med-gamle-kj%F8p-og-salg.html

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider