v740 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hva faen er den plagsomme facebooksaken som har kommet ved hver bruker? flytter teksten en meter inn på skjermen.. utrolig irriterende :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Link? Mener du Facebook iconet og skriften under den faens avataren din? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 OMG så teit! HYPE! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Alle har den jævla linken under avataren, jeg som ikke er regga på tryneboka engang! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Faen i hælvete er den jævla faens linken a? Faen. Edit: Ser ut som man kan poste posten på den jævla profilen som man har på faens Facebook? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ja hvorfor har vi den der da utrolig irriterende, regner med at det er noen her inne som tjener gode penger på det. Men det hadde vel holdt om det kun var de som var regga på Tryneboka som hadde den linken under avataren da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 fuuuuuuuuuuuuuuck faceboooooooooooooooook§!! er så lei den dritt praten om den hele dagen på nyhetene VÆR jævla gang! til og med Stortingsrepresentanter har begynt å bruke det hørte jeg i dag! BRENN!!! Heya nettby :)! :!) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg vil ha vekk Tryneboka! Gi meg livet mitt tilbake :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Har CIA betalt dere også ? Haha :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Haha! Ja. Nei men om man trykker på den drar man med seg innlegget på Facebook. Tenkte å prøve det litt og se om det gir noe tilbake. Hypen varer vel ikke forever :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 siden vi først er inne på facebook.. er det noen her som ska på festen de arrangerer her i pors te helga?? er ikke medlem i FB selv.. himmel og helvette har forfalt og gått under før den tid skjer.. hehe, men en fest er en fest :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 følsomme for banning her forstår jeg... beklager så mye :D Ser bildestripa magisk har forandra seg til en link... altså er det ikke plagsomt lenger :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Haha! Ja. Nei men om man trykker på den drar man med seg innlegget på Facebook. Tenkte å prøve det litt og se om det gir noe tilbake. Hypen varer vel ikke forever :D Du Marius..... Har du glemt åssen kopier/klip /lim knottene på tastaturet funker...:D Jeg vil kommer ALDRI til å bli med på den dritten der.... Fjærn det !!! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 følsomme for banning her forstår jeg... beklager så mye :D Ser bildestripa magisk har forandra seg til en link... altså er det ikke plagsomt lenger :race Hahah! Du så faktisk den første stripa, den var grusomt stor. haha. fjerna den med en gang :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 faen i hælvetes faen, fikk ikke med meg dette. HELVETE. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg