summit86 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hallo... Har en Audi A4 1,8 tq 96 mod. skal kjøpe k04 turbo å har hentet tilbud flere plasser. Men er det noen her som har erfaring med ecstuning.com? prisene der er i dollar, men er det virkelig den prisen som står der som er reel? tenker på hva man må legge til den prisen for å ha det levert på post kontoret hjemme? Prisen der er 939,95 dollar. Skal lage egen tråd om bilen etterhvert forresten. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Kinetic Motorsport: BorgWarner K04-015 Gang med dollarskurs og legg på 25% moms. Frakt kan du få lavt som 300kr med jetcarrier på båt, men da tar det gjerne 4-5 uker før du får den. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hmmm, okei. har fått et ganske bra tilbud her i norge da på 11000 for k04 turbo med alt jeg trenger. trur jeg heller går for det da. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Dollarkursen er på 6,05 pr idag. Hvis du regner med 6,5 så blir regnestk seende slik ut; 940x6,5x1,25 = 7637,50 kr + frakt. Men er jo sikkert lengere leveringstid enn hvis du bestiller fra en norsk leverandør. Prøv å leit litt på http://www.modifisert.net ! E det ikke en K04 turbo du har da? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Nei, å mister ladetrykk etter hvert som turtallet øker. tengte å kjøpe ny turbo.. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Kjøpr på turbopower istede, greie priser der igså får du det tilsendt hjem... Istede for K04 så hvorfor ikke gå opp til Garret GT2560R (kjent som GT28R).. Får mer for penga da.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 vet det. men han sa at visst jeg ikke var ute etter for mye futt å sånn va k04 et bedre alternativ. garret er ikke bare plugg and play. å må få sjekket blandingsforhold å sånn etter monetering av garret Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Garret som du får av tore turbopower er polt on av typen GT2560R til din bil han lager om turboen så det blir helt bolt on for deg Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hvis du bare skal opp ett lite hakk, anbefaler jeg Garret GT2X, holder til ca 280hk, og har ørlitt tidligere spool enn f.eks K04. Skal du ha mer effekt enn det er Garret GT28RS det jeg ville holdt en knapp på, opp til 350hk. Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hmmm, ja er veldig usikker egentli. men ifølge han så måtte jeg få bilen mappet å sjekket blandingsforhold å slikt visst jeg skulle ha en garret turbo? Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hmmm, ja er veldig usikker egentli. men ifølge han så måtte jeg få bilen mappet å sjekket blandingsforhold å slikt visst jeg skulle ha en garret turbo? Det bør du jo også når du går fra K03 til K04 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.