Gå til innhold

K04 Turbo

Ranger emnet

summit86

Anbefalte innlegg

Hallo...

Har en Audi A4 1,8 tq 96 mod. skal kjøpe k04 turbo å har hentet tilbud flere plasser. Men er det noen her som har erfaring med ecstuning.com? prisene der er i dollar, men er det virkelig den prisen som står der som er reel? tenker på hva man må legge til den prisen for å ha det levert på post kontoret hjemme?

Prisen der er 939,95 dollar.

Skal lage egen tråd om bilen etterhvert forresten.

---------------------

¤Audi A4 1,8 TQ¤

BMW 320i E36

Volvo 740

VW golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollarkursen er på 6,05 pr idag. Hvis du regner med 6,5 så blir regnestk seende slik ut; 940x6,5x1,25 = 7637,50 kr + frakt.

Men er jo sikkert lengere leveringstid enn hvis du bestiller fra en norsk leverandør. Prøv å leit litt på http://www.modifisert.net !

E det ikke en K04 turbo du har da?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det. men han sa at visst jeg ikke var ute etter for mye futt å sånn va k04 et bedre alternativ. garret er ikke bare plugg and play. å må få sjekket blandingsforhold å sånn etter monetering av garret

---------------------

¤Audi A4 1,8 TQ¤

BMW 320i E36

Volvo 740

VW golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvis du bare skal opp ett lite hakk, anbefaler jeg Garret GT2X, holder til ca 280hk, og har ørlitt tidligere spool enn f.eks K04.

Skal du ha mer effekt enn det er Garret GT28RS det jeg ville holdt en knapp på, opp til 350hk.

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, ja er veldig usikker egentli. men ifølge han så måtte jeg få bilen mappet å sjekket blandingsforhold å slikt visst jeg skulle ha en garret turbo?

Det bør du jo også når du går fra K03 til K04

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider