fowler Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hei,hvordan ta av/ut dørhantak på førerdør golf3 97modell. har tatt av innvendig panel men får ikke av hantaket da jeg skal skifte låssylinder.det er vanskelig og komme til så er det noen som vet om det er mutre eller skruer eller er det bare noe klips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 lurer på det samma sjæl jeg! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Det sitter en skrue på dørens "bakside" du må ta ut. Sitter i samme høyde som dørhåndtaket mener jeg, like over der selve døra festes når den lukkes (i den bøylen som sitter i dørkarmen). Nå skal den kunne dras ut (rikk litt på den). :) Må muligens vri nøkkelen 90 grader når etter du har tatt ut skruen (slik at håndtaket løsner fra "låsen"). :) Ytre dørhåndtak kan forøvrig demonteres uten å ta av innvendig panel. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg