Mr Bean Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Likte denne bilen :partyon: Spesielt BBS felgene,de passer til bilen Takker så meget for det. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer2k Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Fet bil! Har utrolig lyst til og skaffe meg en slik etterhvert! Hvordan er det med deler og slikt? Vanskelig og få tak i? Selger kanskje en del på ebay og noen veteransider på nettet? Lever forresten bilen enda? :D Siter Partner 1,9D -00 Passat 3B 1,8 -98Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.Man må være ung og dum for å bli gammel og vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Fet bil! Har utrolig lyst til og skaffe meg en slik etterhvert! Hvordan er det med deler og slikt? Vanskelig og få tak i? Selger kanskje en del på ebay og noen veteransider på nettet? Lever forresten bilen enda? :D Takk for det. :) Mye deler er jo likt med golf utennom karrosseriet. Noen deler er vanskelige å få tak i. Noen ikke. Men alt går. :) Ebay er det jo mye deler til salgs. Ja bilen lever enda. Men ikke blitt brukt så mye de siste årene. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2014 Takk for inspirerende lesning.. Har en '85 GTX stående m/skilter men har ikke orka å gjøre noe med den på et par år. Nå får jeg lyst til å komme igang med den :) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg