Gå til innhold

Din mening om Crew'et.....

Ranger emnet

Jonaldo

Gjør Moderatorene en god jobb?  

145 stemmer

1. 1. Gjør Moderatorene en god jobb?

• Ja, jeg er fornøyd!
      47
    • Greit nok.....
      56
    • Nei, ikke fornøyd!
      29
    • Håpløst!
      14

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært medlem veldig lenge, men ser at Moderatorene kjører sin egen løype her. Det gjelder først og fremst sletting og stenging av tråder. Dårlige til å følge opp råd/tips/henvendelser fra medlemmene. Hva gjøres egentlig for å skaffe penger til driften? Ingen reklame å se..... Nå vil dem at vi skal "donere" penger for å holde driften i gang!

Etter min mening er http://www.bilforumet.net et bra sted å henge, men jeg syntes at de som styrer sjappa burde gjøre en bedre jobb eller overlate driften til andre.

Hva er deres mening?

Blir forresten artig å se hvor lang tid det tar før denne tråden blir slettet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er også ganske så enig i at det bør gjøres noen forandringer i driften her. Bilforumet.net er et fint forum, men f.eks. slik som det har vært i det siste så har det liksom blitt slikt at vi skal selv donere penger til forumet, og vi får et dårligere forum. F.eks. så skal vi ikke få lov til å holde off-topic helt off-topic, det må liksom være bilrelatert. Det må no finnes grenser! I tilegg så vet jeg at dette forumet har veldig mange page hits, så hvis man hadde fått en del reklame inn på siden (banner og slikt.. men ikke pop ups!!) så tror jeg det burde klare og holde siden oppe. I tilegg så syns jeg at det er galt at forumets penger skal brukes til treff og slike ting. Jeg bor i finnmark og har ingen mulighet til å komme på disse treffene, men jeg kan godt donere penger til selve forumet. Min mening er at treff bør organiseres av en bilforumet.net klubb.. ikke av selve forumet!

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Jeg synes att Jonaldo skal få alt ansvaret, slik att verden blir ett bedre sted

Seriøs du da! Mange som klager over forumet, men ingenting blir gjort... Noen må da klare å drifte dette på en grei måte. Alle kan aldri bli fornøyd, men det går jo an å prøve liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Seriøs du da! Mange som klager over forumet, men ingenting blir gjort.

Det holder jo på!:rolleyes: Mangen har klaget over at forumet er useriøst,og fjortiss-aktig...Og nå som de tar affære og sletter poster som "Se duen min",da skal dere klage over det og...:rolleyes: Tror nok at moderatorne hører på de som har vært her i mangen år og vil ha et mer seriøst forum,en de som har vært her 1mnd og liker å poste ting som "Kjøpte meg nye sokker"...

NEI MAKAN TIL SYTING NÅ FOR TIA DA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis, men hvis man skal donere og se ned på de som ikke har mulighet til det..... Liker det ikke! Kunne dem ikke ha smelt opp noen bannere?

der må jeg si meg enig...Har ikke sansen for denne donor greia:rolleyes: Men er det ikke noen som leverer gratis da,disse phbb eller hva det hetyer?Hva med å skifte layout?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er INGEN..... og da mener jeg INGEN! som har sagt at dere må donere... det er av egen fri vilje! Og hvis du føler deg sett ned på.... ja da har DU et problem. Om du gir er det fint... om du ikke gir er det også fint. Skjønte du den?

Det holder jo på! Mangen har klaget over at forumet er useriøst,og fjortiss-aktig...Og nå som de tar affære og sletter poster som "Se duen min",da skal dere klage over det og... Tror nok at moderatorne hører på de som har vært her i mangen år og vil ha et mer seriøst forum,en de som har vært her 1mnd og liker å poste ting som "Kjøpte meg nye sokker"...

Kan ikke være mere enig. Vi prøver å få bort alle tulle trådene, så er plutselig ikke det godt nok heller.

Hvem vil du anbefale for driften av forumet? Og vil du ha masse popups og bannere rundt om? Vi har prøvd så lenge vi kan å ikke ha forumet fult av reklame, men et sted går grensa....

Asim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Asim......

Når medlemstallet har blitt så høyt som det er, bør det kanskje være en som kan være her for medlemmene hele dagen. Dere er mange som gjør litt....

Pop-up er kjipt, men bannere må det da gå an å skaffe. Bilbransjen er stor og det er garantert mange som vil betale litt for å bli representert her....

Bare forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Asim......

Når medlemstallet har blitt så høyt som det er, bør det kanskje være en som kan være her for medlemmene hele dagen. Dere er mange som gjør litt....

Pop-up er kjipt, men bannere må det da gå an å skaffe. Bilbransjen er stor og det er garantert mange som vil betale litt for å bli representert her....

Bare forslag!

Dette er noe som er på vei. Men vi vil gjøre reklamen minst mulig "plagsom" for brukerne. Det er derfor nye ideer osv skal diskuteres og prøves ut.

Rom ble ikke bygget på en dag! :D

Den som skal lære å fly må først lære å krabbe.... og gå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Dette er noe som er på vei. Men vi vil gjøre reklamen minst mulig "plagsom" for brukerne. Det er derfor nye ideer osv skal diskuteres og prøves ut.

Rom ble ikke bygget på en dag! :D

Den som skal lære å fly må først lære å krabbe.... og gå! :D

He,he..... Bra du ser sånn på det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis, men hvis man skal donere og se ned på de som ikke har mulighet til det..... Liker det ikke! Kunne dem ikke ha smelt opp noen bannere?

Vi må ikke donere penger, og jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Jeg får "dra en rdl" å si rett ut hva jeg mener, og hvis noen ser ned på meg for at jeg ikke gidder å sponse forumet, så er det mere dems problem enn mitt, akkurat det gir jeg fullt faen i.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å donere litt penger, men nå svømmer ikke jeg i penger akkurat.. Så det blir vel ikke all verden, men litt skal jeg klare. For dette forumet har hjulpet meg mye, hvertfall før i tiden. Nå er det egentlig vanskelig å få svar på spørsmåla sine uten å få slengt dritt mot seg...

Men, jeg trur at vi skal gi crewet en sjangse til å gjøre det de mener er best for forumet. Kanskje mange liker dette, og man deretter vil donere penger?

Men, nå må det skje litt, det har tatt litt lang tid synes jeg. Men, vet at owners har mye å ta seg til om dagene, og at de virkelig står på. Og da er det ikke artig å bare få negativt kritikk tilbake. Gi dem en sjangse :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider