Gå til innhold

Din mening om Crew'et.....

Ranger emnet

Jonaldo

Gjør Moderatorene en god jobb?  

145 stemmer

1. 1. Gjør Moderatorene en god jobb?

• Ja, jeg er fornøyd!
      47
    • Greit nok.....
      56
    • Nei, ikke fornøyd!
      29
    • Håpløst!
      14

Anbefalte innlegg

Originally posted by fcuk

30%?? Hvilket tallgrunnlag bruker du for å støtte deg til den påstanden? Mindre enn 3% av forumets registrerte brukere har i skrivende stund svart på pollen.

beklager, rettet det opp nå. jeg mente selvfølgelig 'av de som til da hadde svart på pollen'. går ut ifra at de fleste forsto hva jeg mente.

uansett er jo dette en meningsmåling som indikerer ganske tydelig at en tålig stor gruppe er mindre fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

Ahaaaa...

Så det er derfor jeg ikke har sett Candyman og Rdl på en stund.

Rdl var jo litt slitsom til tider, men han hadde ihvertfall noe kunnskap på visse områder....

For å være ærlig synes jeg RDL mest snakket tull. Han måtte slenge med leppa om alt. Han har nå gått over til Be-4-you forumet, jippi....:(

Så ikke så mye til Candyman, men det lille jeg så var så og si bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

For å være ærlig synes jeg RDL mest snakket tull. Han måtte slenge med leppa om alt. Han har nå gått over til Be-4-you forumet, jippi....:(

Så ikke så mye til Candyman, men det lille jeg så var så og si bare tull.

Du har vel egentlig ganske riktig der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Jeg har ikke merket at RDL er borte.

Men jeg lurte på hvor candyman var blit av.

Og jeg må si at det har vært utrolig behagelig nå som candyman er borte. Takk moderatorer!

Ja det har vært behagelig få "this person is on youre ignore list" i det siste :D

Takk for dèt :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN liten ting...... De brukerne som blir bortvist fra forumet, blir bortvist med svært god grunn. De blir ikke bortvist av enkeltpersoner, men av Crewet i felleskap, til beste for forumet.

Slike saker er derimot IKKE et diskusjonstema for resten av brukerne og det vil ikke bli gitt noen offentlig forklaring på hvorfor enkeltbrukere bortvises. Det er en sak mellom den berørte brukeren og forum crewet - ingen andre !

Det er heller ikke aktuelt med diskusjoner eller poster i den hensikt å få bortviste brukere tilbake.

Enhver post, tråd eller bruker som har til hensikt å få bortviste brukerne inn på forumet igjen vil bli fjernet fra forumet heretter.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det er en del som har Stemt "håpløst",på voten..:rolleyes:

Hva feiler dere?Få se hva dere får til da!!:mad: og er dere villig til å betale over 50.000 for å holde forumet gående!?Nei, tenkte det,ha litt respekt for dem som betaler MYE(titals tusen) fra egen lomme for at nettop DU skal skjelle dem ut akkurat som det passer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

Må huske på at andre kan ha andre meninger.. Er veldig fornøyd med det meste her selv, men respekterer at andre kan mene noe annet...

Såklart men man kan ha litt respekt,når dem betaler fra egen lomme...Også kommer her å kalle gutta Håpløs?Ehhm hvorfor er dem her da,visst det er så jævli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

Såklart men man kan ha litt respekt,når dem betaler fra egen lomme...Også kommer her å kalle gutta Håpløs?Ehhm hvorfor er dem her da,visst det er så jævli...

så fordi crewet betaler 'fra egen lomme' gjør de en perfekt jobb?

dette forumet kunne gått i null eller med mye lavere røde tall hadde det vært drevet på andre måter. se på forumet til vwvortex "110870 users, 930501 threads, 8915257 posts", tror du disse sitter å betaler alt av egen lomme? nei, det forumet drives på et profesjonelt plan uten at brukerne blir oppfordret til å donere penger, man blir heller ikke plaget av ekkel reklame der.. forresten har jeg ikke til dags dato sett misfornøyde folk der heller :eek:

.. og hvorfor de som sier seg ikke fornøyde her, er her? jeg vil anta det er fordi det er et stort norsk bilforum med mange dyktige og hyggelige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider