Gå til innhold

Din mening om Crew'et.....

Ranger emnet

Jonaldo

Gjør Moderatorene en god jobb?  

145 stemmer

1. 1. Gjør Moderatorene en god jobb?

• Ja, jeg er fornøyd!
      47
    • Greit nok.....
      56
    • Nei, ikke fornøyd!
      29
    • Håpløst!
      14

Anbefalte innlegg

Et forum er et sted for diskusjon ja.

Men normal folkeskikk og høflighet for at det skal gå ann å prate med folk på et saklig nivå.

Det har det ikke alltid vært før.....

BTW: De av dere som savner RDL får gå inn på BE4YOU forumet, finner han under navnet Moderator....

:rolleyes:

Han fortsetter i samme stil der, men er mer "voksne" folk der og tar han på en litt annen måte... Og de fleste kjenner litt til han fra før.

Virker som om det er mange der som leser her men ikke har giddet å poste nettopp pga sånne ting....

Asim er flink han. :)

Men er vel like flinke de vi ikke merker noe av... Det er jo litt av meningen at de skal styre litt ubemerket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forumet har blitt MYE bedre i det siste... Helt knall :D.

Til de som ikke vil donere penger det er FRIVILLIG så hold nå kjeft med den evige sutringa deres om disse småpengene. 200kr er ingenting i forhold til hva jeg bruker på bil, så jeg skal hvertfall ha et lite merke :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det begynner å bli bra her! :)

Men, en ting jeg synes er litt kjedelig er at moderatorene ikke er så veldig med på diskusjoner. Det virker som dem har gått seg lei på forumet, og egentlig bare driver det for at vi skal kunne diskutere. Jeg skulle ønske moderatorene også brukte forumet litt mere, og var litt mere livlig. Er trossalt mange av dem som kan mye! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Jeg synes det begynner å bli bra her! :)

Men, en ting jeg synes er litt kjedelig er at moderatorene ikke er så veldig med på diskusjoner. Det virker som dem har gått seg lei på forumet, og egentlig bare driver det for at vi skal kunne diskutere. Jeg skulle ønske moderatorene også brukte forumet litt mere, og var litt mere livlig. Er trossalt mange av dem som kan mye! :)

Det er dessverre mye jobb med forumet som stjeler mye av den tiden vi normalt hadde brukt til "deltagelse" i normale tråder og diskusjoner. Dette vil alltid varierere litt, men det ser ut til å ta litt mindre tid fremover nå som vi har fått flere med i Crewet :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

EN liten ting...... De brukerne som blir bortvist fra forumet, blir bortvist med svært god grunn. De blir ikke bortvist av enkeltpersoner, men av Crewet i felleskap, til beste for forumet.

Slike saker er derimot IKKE et diskusjonstema for resten av brukerne og det vil ikke bli gitt noen offentlig forklaring på hvorfor enkeltbrukere bortvises. Det er en sak mellom den berørte brukeren og forum crewet - ingen andre !

Det er heller ikke aktuelt med diskusjoner eller poster i den hensikt å få bortviste brukere tilbake.

Enhver post, tråd eller bruker som har til hensikt å få bortviste brukerne inn på forumet igjen vil bli fjernet fra forumet heretter.

onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider