Mr Bean Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Stemmer for bilder med bbs felga på :D Der må eg nok skuffa deg. For de har ikke komt på bil enda. Holder på å pusse og polere på kantene. Så venter eg enda på adapterene. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Sykt strøken og pen bil! Har en rød 83 jetta selv. Sliter med å skaffe deler. Har du noen tips til hvor man kan skaffe diverse deler? Takker så meget for det. :) Kult med flere jetta 1 i området her. :) Ka deler er det du trenger? Nesten alt er jo likt golf 1. Ka stand er den i? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Takker så meget for det. :) Kult med flere jetta 1 i området her. :) Ka deler er det du trenger? Nesten alt er jo likt golf 1. Ka stand er den i? Trenger nye baklykter og diverse deler til motoren(må overhales). Karosseriet har 2 bulker, en på døra, en på forskjermen. Utenom det er bilen så og si strøken. 2 eiere før meg :) Tenkte å lage meg en tråd her inne når jeg begynner. Må bare handle inn litt deler først. Hvor handler du deler? Er det slik at vanlige VW forhandlere ikke har deler til å gamle biler? Har ikke forhørt meg om det enda, men sliter med å finne orginale baklys på nette. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 Trenger nye baklykter og diverse deler til motoren(må overhales). Karosseriet har 2 bulker, en på døra, en på forskjermen. Utenom det er bilen så og si strøken. 2 eiere før meg :) Tenkte å lage meg en tråd her inne når jeg begynner. Må bare handle inn litt deler først. Hvor handler du deler? Er det slik at vanlige VW forhandlere ikke har deler til å gamle biler? Har ikke forhørt meg om det enda, men sliter med å finne orginale baklys på nette. Motordeler er jo standard golf 1. Baklykter har eg sett på ebay og vwaudi-club til salgs. Deler har eg ikke kjøpt så mye av men det lille eg har handla har eg handla på mekonomen. Vanlige vw forhandlere har deler til gamle vw men ikke det beste utvalget lengre men noe har de. Få ud en tråd om bilen. Så får du gi beskjed hvis du ska selga den. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Da kom adapterene i posten. Så da gjenstår bare å pusse to ringer å dekk. Her er noen bilder av adapterne. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2011 Få ud en tråd om bilen. Så får du gi beskjed hvis du ska selga den. :) Jasså, interessert i en Jetta til? Må bare komme med bud så skal jeg vurdere det ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Alltid intressert i flere biler. Hvertfall spesielle biler i goe stand. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Hvor mye senk er det på bilen din, og hva slags senkesett har du montert? Du skal ikke kvitte deg med de sølv BBS felgene? ^^ Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Hvor mye senk er det på bilen din, og hva slags senkesett har du montert? Du skal ikke kvitte deg med de sølv BBS felgene? ^^ Eg aner ikke hvor mye den er senket. Eg har bare skrudd ned til der eg syns det passet. Eg har supersport, det stod på bilen når eg kjøpte den. Eg tenkte ikke at sko selge de sølv BBS felgene. De står nå på sciroccoen men skal nok over på golf1 en. Men alt er jo til salgs. Eg har solgt så mange slike sett nå har ikke så mange igjen. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Mye tar du for et slik et sett da? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 Mye tar du for et slik et sett da? Du får gi meg et bud på PM så ska eg se om eg ska vurdere det. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 send meg et bilde av felgene på mail audun . solem (alfakrøll) live . com, så kan vi ta resten over mail ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg