Mr Bean Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Fet bil..Behold det stuket der..:) Skal ikke kvitte deg med de andre felgene da? Trenger "dassrull" felger til Derbyn min.. Nei, de felgene blir nok ikke solgt. Må jo ha noen felger mens de andre blir gnikket på. Så er det jo kjekt å ha. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Pent! =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Pent! =) Takk for det. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reflexx Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 *tørke bort tåre* Dæven hvor fin den ser ut. Dette er min gamle bil, som ble solgt til Drøbak, tydeligvis dinglevims =) Til å være såpass gammel, har den hatt forbausende få eiere da men... Godt å se at den fortsatt er til glede for andre =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 *tørke bort tåre* Dæven hvor fin den ser ut. Dette er min gamle bil, som ble solgt til Drøbak, tydeligvis dinglevims =) Til å være såpass gammel, har den hatt forbausende få eiere da men... Godt å se at den fortsatt er til glede for andre =D Takker for det. :) Ja det har ikke vært mange eiere på den, men det var noen på en kort tid da. Den er til stor glede hos meg. :) Men om du har servicehefte på bilen? Dinglevims hadde ikke fått med det han hvertfall. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 *tørke bort tåre* Dæven hvor fin den ser ut. Dette er min gamle bil, som ble solgt til Drøbak, tydeligvis dinglevims =) Til å være såpass gammel, har den hatt forbausende få eiere da men... Godt å se at den fortsatt er til glede for andre =D Så det var du som hadde den da vi var å så på den i Sarpsborg den gangen (jeg kjørte sølvgrå, lav Einser). Jeg så allerede den gangen at bilen var latterlig bra:). Faktisk så bra at jeg selv kunne ha kjøpt den og gladelig ha flytta over teknikken fra Einser-Golfen i Jettaen (dersom ikke Dinglevims hadde kjøpt den). Med den forsiktige bruken denne bilen opplever kommer den til å "være blant oss" i mange år til - uten at Mr Bean behøver å i det hele tatt nærme seg et sveiseapparat. Håper det fremdeles er Steffan RS'ene som er i bruk. Ser helt klart "slemmest" ut med disse. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Den står fortsatt med bbs hjula, men det er steffan hjula som ska på igjen. Blir nok bytta tilbake en gang i uka. Syns og den ser "slemmest" ud med de. Ja den blir ikke kjørt mye kan du si. Må spare litt på den siden den er kjørt så lite. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reflexx Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Så det var du som hadde den da vi var å så på den i Sarpsborg den gangen (jeg kjørte sølvgrå, lav Einser). Jeg så allerede den gangen at bilen var latterlig bra:). Faktisk så bra at jeg selv kunne ha kjøpt den og gladelig ha flytta over teknikken fra Einser-Golfen i Jettaen (dersom ikke Dinglevims hadde kjøpt den). Med den forsiktige bruken denne bilen opplever kommer den til å "være blant oss" i mange år til - uten at Mr Bean behøver å i det hele tatt nærme seg et sveiseapparat. Håper det fremdeles er Steffan RS'ene som er i bruk. Ser helt klart "slemmest" ut med disse. mhm =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reflexx Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Takker for det. :) Ja det har ikke vært mange eiere på den, men det var noen på en kort tid da. Den er til stor glede hos meg. :) Men om du har servicehefte på bilen? Dinglevims hadde ikke fått med det han hvertfall. Den har hatt en eier før meg og Dinglevims. Kjenner folka der den alltid har vært på service, skal sjekke om jeg kan få en utskrift. Gi meg en uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Den har hatt en eier før meg og Dinglevims. Kjenner folka der den alltid har vært på service, skal sjekke om jeg kan få en utskrift. Gi meg en uke Høres godt ud da venter eg i spenning. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Den har hatt en eier før meg og Dinglevims. Kjenner folka der den alltid har vært på service, skal sjekke om jeg kan få en utskrift. Gi meg en uke Hei Har du funnet ud noe? :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 denne var dritkul, har en 83 modell selv, gått 96 000:P fikk lyst å senke den å sette på noen skikkelige felger på den, vart jo drit rå! hvor har du kjøpt senkesettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Takker for det. :) Det stod på bilen når eg handla den. :) Ja du må bare senke jettaen og få på noen skikkelige felger. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Strøken bil :D Du hadde ikke vært lysten på å selge den da? Hvis noen her eventuelt vet om noen som har en mk1 ta kontakt! Mvh Mathias Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Strøken bil :DDu hadde ikke vært lysten på å selge den da? Hvis noen her eventuelt vet om noen som har en mk1 ta kontakt! Mvh Mathias Takker. :) Nei denne er nok ikke te salgs. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg