volvo242TIC Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 blir så oppgitt.. var en tur ute på byn i helga..sjofør på egen bil..parkerte gliset, og tok beina fatt.. når jeg kommer tilbake en del timer senere legger jeg merke til at noen har rappa lister på kjerra! listene over fanger forran og bak på bilen er borte! disse var på bilen når vi gikk.. blir så forbanna! hvem i helvte har interesse av å rapper lister på en 240!!?? onfiredevi onfiredevi onfiredevi Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 de som driver med slik kunne få seg en jobb, og kjøpe sine egne jævla lister.. irriterendes.. det er noen som har bulket panseret på min gamle rekord også.. hvem har intresse av å gjøre slik? må bare le jeg.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 fatter liksom ikke poenget jeg da..så jævlæ dårlig råd kan man da ikke har, at man rapper lister av en gammel volvo.. hadde jeg sett døm skulle døm fått smake balltre iallefall Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Er ikke de der listen ganske dyre hos volvo og vansklige å få tak på brukt.... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Slik har verden blitt, sad but true :( Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Enda en grunn til å få ned skatter og avgifter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by volvo242TIC noen har rappa lister på kjerra! listene over fanger forran og bak på bilen er borte! bilen når vi blir så forbanna! hvem i helvte har interesse av å rapper lister på en 240!!?? Grunnen til at disse blir rappa er at de er vanskelig og få tak i, jævla dyre den stunden de ble solgt på volvo, ikke til salgs mer/utgått hos volvo..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Jeg veit om flere som er på jakt etter slike lister! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by volvo242TIC blir så oppgitt.. var en tur ute på byn i helga..sjofør på egen bil..parkerte gliset, og tok beina fatt.. når jeg kommer tilbake en del timer senere legger jeg merke til at noen har rappa lister på kjerra! listene over fanger forran og bak på bilen er borte! disse var på bilen når vi gikk.. blir så forbanna! hvem i helvte har interesse av å rapper lister på en 240!!?? onfiredevi onfiredevi onfiredevi rundstjal alle listene mine 2 ganger. 1gang på gårdsplassen og en gang på biltema trondheim. kl 1600! jævla svin. så stjal de badboylista på golfen, eller de førsøkte og når de ikke fikk det til så knakk de den og la den i fin formasjon på pansret. blir så irritert på sånn idioter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 sist jeg sjekka kosta vel den ene lista over frontfangeren 800,- hvite blinklysglass blir vel også fort rappa fra 240 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 er ikke poblem å få tak i dem..koster 400kr rundt om på skroten... er bare tett at jeg må betale, mens visse folk bare tar.. sier bare : balltre Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Sånt er for jævlig surt! De rappet først blinklysa på golfen min, så dagen etterpå hadde jævlane stjelt hele jævla grillen min, inkludert grillisten!! Da solgte jeg bilen, DRITTUNGER!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg