Gå til innhold

møkka folk

Ranger emnet


volvo242TIC

Anbefalte innlegg

blir så oppgitt..

var en tur ute på byn i helga..sjofør på egen bil..parkerte gliset, og tok beina fatt..

når jeg kommer tilbake en del timer senere legger jeg merke til at noen har rappa lister på kjerra!

listene over fanger forran og bak på bilen er borte! disse var på bilen når vi gikk..

 

blir så forbanna! hvem i helvte har interesse av å rapper lister på en 240!!??

 

onfiredevi onfiredevi onfiredevi

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som driver med slik kunne få seg en jobb, og kjøpe sine egne jævla lister..

 

irriterendes..

 

det er noen som har bulket panseret på min gamle rekord også.. hvem har intresse av å gjøre slik? må bare le jeg..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter liksom ikke poenget jeg da..så jævlæ dårlig råd kan man da ikke har, at man rapper lister av en gammel volvo.. hadde jeg sett døm skulle døm fått smake balltre iallefall

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

noen har rappa lister på kjerra!

listene over fanger forran og bak på bilen er borte! bilen når vi

 

blir så forbanna! hvem i helvte har interesse av å rapper lister på en 240!!??

 

 

Grunnen til at disse blir rappa er at de er vanskelig og få tak i, jævla dyre den stunden de ble solgt på volvo, ikke til salgs mer/utgått hos volvo.....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

blir så oppgitt..

var en tur ute på byn i helga..sjofør på egen bil..parkerte gliset, og tok beina fatt..

når jeg kommer tilbake en del timer senere legger jeg merke til at noen har rappa lister på kjerra!

listene over fanger forran og bak på bilen er borte! disse var på bilen når vi gikk..

 

blir så forbanna! hvem i helvte har interesse av å rapper lister på en 240!!??

 

onfiredevi onfiredevi onfiredevi

rundstjal alle listene mine 2 ganger. 1gang på gårdsplassen og en gang på biltema trondheim. kl 1600!

 

jævla svin.

så stjal de badboylista på golfen, eller de førsøkte og når de ikke fikk det til så knakk de den og la den i fin formasjon på pansret.

 

blir så irritert på sånn idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke poblem å få tak i dem..koster 400kr rundt om på skroten... er bare tett at jeg må betale, mens visse folk bare tar.. sier bare : balltre

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår