summit86 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Har tengt å kjøpe front montert intercooler til bilen. 96 mod 1,8 tq. har en ekstra montert nå men den er lik den orginale å man ser ikke noen av disse. mye bedre å tøffere med front montert. men har ikke kommet over noe bra kitt enda. Noen som vet hvor jeg kan finne et sånt kitt til en bra penge? visst ikke jeg finner noe bra så bygger jeg selv. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Bygg selv. Flere fordeler ved det. Da får du det som du vil ha det. Og kjøper du et "ferdigkit" må du garantert tilpasse det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimen Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Bygg selv. Flere fordeler ved det. Da får du det som du vil ha det. Og kjøper du et "ferdigkit" må du garantert tilpasse det også. støtter den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Okei, har sjekket litt rundt på pris på silikonslanger å sånn. ser ut som det er billigere åsså. menn er det ikke noen som vet hvor mye rør jeg trenger å silikonslanger å vinkler å sånn? Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Bygg selv ja. Kan jo høre med www.turbopower.no (Tore) om han har en bra pris til deg... Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg