Gå til innhold

lh2.2 drukner

Ranger emnet


volvo240gl_1986

Anbefalte innlegg

Har du sjekket tilstand på pluggene? Ser jo fort der om den går magert...

 

da har jeg sjekket pluggene, og de var sjokolade brun etter jeg har kjørt i 2 dager. så for jeg på verksted å hørte med han som arbeider der å han fant i ngk bpr6e til meg, men anbefalte borsh med 4 "pinner" på, men hann hadde ikke på lager.

 

så kjørte jeg til trondheim (10 mil) da var pluggene som jeg har kjørt med hele tiden litt sota.. så kjøfte jeg de borsh pluggene som han anbefalte og kjørt med dem i dag, og på tur hjem så fjusket den bare værre og jeg sjekka de pluggene, det var ett tjukt lag med sot:/

 

har det noe å si på hvilke plugger man kjører med? har ikke prøvd de ngk bpr6e pluggene enda da.. hvilke plugger er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel å si hvilke plugger du har, men de NGK pluggene du nevnte, har jeg god erfaring med, så de burde holde mål. De med 4 pinner er ikke noe særlig bra synes jeg ihvertfall..

 

Mål trykket på bensinen din du.

 

Så på autodata at bensintrykket skal være 3,0 bar uten vakuum og 2,5 med.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel å si hvilke plugger du har, men de NGK pluggene du nevnte, har jeg god erfaring med, så de burde holde mål. De med 4 pinner er ikke noe særlig bra synes jeg ihvertfall..

 

Mål trykket på bensinen din du.

 

Så på autodata at bensintrykket skal være 3,0 bar uten vakuum og 2,5 med.

 

det er de pluggene jeg er mest fornød med å, funker om de er helt nedsota og de, bare å kjøre til det sperrer på turtal en tur i ny og ne så:)

 

tror jeg har noe åver 3 bar nåja.. har tengt å få tak i denne trykkregulatoren BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita noen som har erfaring med den? og skall jeg plassere den ette bensinrøra som går til dysene slik som orginalt eller før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk de pluggene med 4 pinner iverfall.. De krever mere guffe ifra coilen og gir ofte dårligere gnist med orginalt tenningsanlegg! Ngk BPR6ES er vel det jeg har brukt på alle turbomotorene mine, bra plugger det!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår