volvo240gl_1986 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hei, jeg har montert lh2.2 fra en ikke turbo motor og montert turbo på dette sprutet. men når jeg kjører normalt så drukner den føles det som. men på full gass så funker den normalt, men det er litt domt om det er kontroll da:p noen som har en ide hva som kan være feil? kjører på 0.6 bar om det har noe å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Har du sjekket tilstand på pluggene? Ser jo fort der om den går magert... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 skall sjekke pluggene i morgen.. men den gå ikke magert, den gårr fett:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 lmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 lmm? noen måte å sjekke den på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Har du sjekket tilstand på pluggene? Ser jo fort der om den går magert... da har jeg sjekket pluggene, og de var sjokolade brun etter jeg har kjørt i 2 dager. så for jeg på verksted å hørte med han som arbeider der å han fant i ngk bpr6e til meg, men anbefalte borsh med 4 "pinner" på, men hann hadde ikke på lager. så kjørte jeg til trondheim (10 mil) da var pluggene som jeg har kjørt med hele tiden litt sota.. så kjøfte jeg de borsh pluggene som han anbefalte og kjørt med dem i dag, og på tur hjem så fjusket den bare værre og jeg sjekka de pluggene, det var ett tjukt lag med sot:/ har det noe å si på hvilke plugger man kjører med? har ikke prøvd de ngk bpr6e pluggene enda da.. hvilke plugger er best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hjelper det med en bensintrykksregulator kansje? hva skall trykke være? jeg kjører med bensinpompe fra ft, men det virker som om det er for mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Har endel å si hvilke plugger du har, men de NGK pluggene du nevnte, har jeg god erfaring med, så de burde holde mål. De med 4 pinner er ikke noe særlig bra synes jeg ihvertfall.. Mål trykket på bensinen din du. Så på autodata at bensintrykket skal være 3,0 bar uten vakuum og 2,5 med. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Har endel å si hvilke plugger du har, men de NGK pluggene du nevnte, har jeg god erfaring med, så de burde holde mål. De med 4 pinner er ikke noe særlig bra synes jeg ihvertfall.. Mål trykket på bensinen din du. Så på autodata at bensintrykket skal være 3,0 bar uten vakuum og 2,5 med. det er de pluggene jeg er mest fornød med å, funker om de er helt nedsota og de, bare å kjøre til det sperrer på turtal en tur i ny og ne så:) tror jeg har noe åver 3 bar nåja.. har tengt å få tak i denne trykkregulatoren BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita noen som har erfaring med den? og skall jeg plassere den ette bensinrøra som går til dysene slik som orginalt eller før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ikke bruk de pluggene med 4 pinner iverfall.. De krever mere guffe ifra coilen og gir ofte dårligere gnist med orginalt tenningsanlegg! Ngk BPR6ES er vel det jeg har brukt på alle turbomotorene mine, bra plugger det! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.